Wyszukaj wg modelu

CIĘGNO

Producenci

Nasi dostawcy części samochodowych

Śledź nas na Facebooku

CIĘGNO
CIĘGNO

Układ zmiany biegów, to zestaw cięgien sztywnych lub linek do zmiany biegów łączących lewarek ze skrzynią biegów.

Jeśli w kategorii głównej nie widać produktów, należy otworzyć podkategorie klikając w ich nazwy.

CIĘGNO W tej kategorii nie ma produktów.

Podkategorie

  • łączniki sztywne

    w układzie zmiany biegów występują różnej długości cięgna sztywne, łączone przegubowo z innymi elementami układu zmiany biegów. Zużyciu ulegją wkłady w główkach cięgien czego efektem może być wypadnięcie cięgna i utrata możliwości zmiany biegu. W naszej ofercie mamy kompletne cięgna nowe, zarówno oryginalne jak i zamienniki.

  • łącznik lewarek - skrzyn

    cięgno główne zmiany biegów czyli łącznik lewarka ze skrzynią biegów bądź z pośrednikiem zmiany biegów, ulega uszkodzeniu zwykle z powodu długotrwałej korozji, która uszkadzając metal powoduje osłabienie cięgna i jego zgięcie lub złamanie. W naszej ofercie cięgna główne nowe w zamiennikach i oryginały, oraz czasami również używane.

  • linka zmiany biegów

    linki zmiany biegów, czyli cięgna elastyczne do zmiany biegów stosowane w nowszych modelach samochodów, sprzedawane zwykle w zestawie na pojazd (2 sztuki). Uszkodzenia linek mogą być różne: mogą się zacierać w pancerzu co utrudnia wybieranie biegów, mogą się zerwać lub rozciągnąć powyżej dopuszczalnej długości. W naszej ofercie linki głównie oryginalne ale pojawiają się też zamienniki. Używanych linek nie proponujemy.

  • pośrednik zmiany biegów

    pośrednik zmiany biegów, to nasza nazwa na element z układu zmiany biegów, który pośredniczy pomiędzy głównym cięgnem od lewarka biegów a cięgnami sztywnymi do skrzyni biegów, często nazywany "sierżantem" ze względu na kształt. Zużycie polega zazwyczaj na odpadnięciu kauczukowej kuli, która wsunięta do cięgna głównego pośredniczy w wybieraniu biegów, przenosząc ruch i zamieniając wzdłużny na poprzeczny, a bez tej kuli luzy na lewarku stają się tak duże, że wybieranie biegów staje się prawie niemożliwe.

  • podpora stała

    Podpora stała - wspornik pod cięgno biegów, element przymocowany do skrzyni biegów na stałe z przegubem - główką do nabicia łba cięgna ruchomego do zmiany biegów. Dostępne w oryginale oraz w zamiennikach.

Zadaj pytanie on-line