Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Pasek rozrządu, integralna część rozrządu silnika, można wymienić sam pasek w sytuacji kiedy z przebiegu pojazdu w kilometrach nie wynika konieczność wymiany rozrządu ale minęło 5 lat od poprzedniej wymiany (lub od nowości). Guma "parcieje" bez względu na przebieg pojazdu a 5 lat to taki graniczny okres po którym należy pamiętać o wymianie takich podzespołów jak paski. W naszej ofercie mamy tylko paski jakości oryginału od sprawdzonych producentów.
pasek rozrządu Citroen Jumper/ Peugeot Boxer z silnikiem 2.5TDi o wymiarach 147x32mm, zamiennik Gates - jakość oryginału,
pasek zębaty rozrządu Citroen JUMPY/ Peugeot EXPERT/ Fiat FIORINO, SCUDO, PUNTO, TEMPRA, o wymiarach 138x15mm, do silników Fiata o pojemności 1581cc, zamiennik produkcji Gates - jakość OE,
pasek rozrządu Citroen XM/ Peugeot 605 z silnikiem 2.1 Diesel XUD11 o wymiarach 144x1", produkcja Gates - jakość oryginału,
pasek rozrządu Citroen XSARA/ Peugeot 306 z silnikiem 2.0-16v 163KM, zamiennik produkcji Gates - jakość OE,
pasek rozrządu Citroen AX, BERLINGO, BX, C15, SAXO, pasek rozrządu Peugeot 106, 205, 306, 309, Partner,
pasek rozrządu Citroen AX, BERLINGO, BX, C15, SAXO, Peugeot 106, 205, 306, 309, Partner, z sinikami benzynowymi o pojemności 1.0/ 1.1 typ TU, pasek produkcji Gates - jakość OE,
pasek rozrządu BERLINGO 1,1, pasek rozrządu Citroen C2 1,1, pasek rozrządu C3 1,1, pasek rozrządu SAXO 1,1, pasek rozrządu Peugeot 106 II 1,1, pasek rozrządu 206 1,1, pasek rozrządu PARTNER 1,1,
pasek rozrządu BERLINGO 1,1, pasek rozrządu Citroen C2 1,1, pasek rozrządu C3 1,1, pasek rozrządu SAXO 1,1, pasek rozrządu Peugeot 106 II 1,1, pasek rozrządu 206 1,1, pasek rozrządu PARTNER 1,1,