Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Doładowanie - przewody olejowe do turbosprężarki. Każda turbina musi być smarowana olejem, więc olej jest podawany do sprężarki przewodem zasilającym (ciśnieniowym) sztywnym lub elastycznym, oraz odprowadzany z turbiny przewodem powrotnym. Takie przewody proponujemy nowe lub używane, zwykle oryginalne, bo zamienników raczej nie ma na rynku.
metalowa rurka, z kołnierzem do turbiny (2-śruby), na oring do układu olejowego - nowa - oryginał z sieci Renault nr 8200714637 dostarczana z o-ringiem i uszczelką,
metalowa rurka, z kołnierzem do turbiny (2-śruby), na oring do układu olejowego - oryginał Renault nr 8200714637, kompletna z uszczelnieniem,
Renault 1.5dCi przewód powrotny oleju z turbosprężarki, metalowa rurka, z kołnierzem do turbiny (2-śruby), na oring do układu olejowego, nowy oryginał spoza sieci Renault
Renault 1.5dCi przewód powrotny oleju z turbosprężarki, metalowa rurka, z kołnierzem do turbiny (2-śruby), na oring do układu olejowego, nowy oryginał Renault 8200714635,
Renault 1.5dCi przewód powrotny oleju z turbosprężarki, metalowa rurka, z kołnierzem do turbiny (2-śruby), na oring do układu olejowego, nowy zamiennik do OE nr 8200714635 wykonany z możliwością wyginania,
już niedostępny - zastąpiony przez 8200714635, CLIO II 1.5dCi, przewód olejowy odprowadzający olej z turbiny, nowy oryginał Renault,
przewód olejowy turbiny Renault Laguna II 1.9dCi 130KM powrotny do wersji Garret, oryginał Renault,
AVANTIME, CLIO II, ESPACE IV, KANGOO, LAGUNA I, LAGUNA II, MASTER II, MEGANE, SCENIC, MEGANE II, SCENIC II, TRAFIC II,przewód olejowy turbosprężarki - powrotny, bezciśnieniowy nowy oryginał,