Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
pompa olejowa jest jak serce w silniku spalinowym, jeśli szwankuje smarowanie silnik najczęściej zostaje zatarty i nadaje się do kapitalnego remontu lub do wymiany
CLIO II 1,4 E7J/1,6-16v K4M, MEGANE 1,4 E7J/1,6 K7M, KANGOO 1,4 E7J, CLIO III, MODUS, MEGANE II, SCENIC II, LAGUNA, LAGUNA II, DACIA LOGAN, SOLENZA, SUPERNOVA, pompa oleju,
CLIO II 1,4 E7J/1,6-16v K4M, MEGANE 1,4 E7J/1,6 K7M, KANGOO 1,4 E7J
pompa oleju do Renault Captur/ Clio IV/ Kangoo II/ Megane III/ Dacia Duster z silnikiem 1.5dCi - nowy oryginał Renault,
CLIO II 1,5dCi/1,4-16v, KANGOO 1,5dCi, MODUS 1,5dCi(misa aluminiowa)
pompa oleju Renault/ Dacia 1.5dCi, CLIO III 1,5dCi K9K750/766, KANGOO 1,5dCi K9K 11/10/2006-, MODUS 1,5dCi 2006- nowa pompa oleju oryginał Renault, NR 150102231R
pompa oleju Renault/ Dacia 1.5dCi, CLIO III 1,5dCi K9K750/766, KANGOO 1,5dCi K9K 11/10/2006-, MODUS 1,5dCi 2006- nowa pompa oleju oryginał Renault NR 150108334R,
CLIO III 1,5dCi K9K750/766, KANGOO 1,5dCi K9K 11/10/2006-,MODUS 1,5dCi 2006- nowa pompa oleju oryginał z sieci Renault NR 150109834R,
pompa oleju Renault CLIO III 1.5dCi K9K750/766/ KANGOO 1.5dCi K9K 11/10/2006-/ MODUS 1.5dCi 2006-/ Dacia DUSTER/ LOGAN nowa pompa oleju w zamienniku - francuski SASIC,