Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Uszczelnienie w układach EGR wymaga specjalnego wykonania uszczelek, które muszą być odporne na bardzo wysokie temperatury. Najczęściej są to wytłoczki metalowe, jednorazowego zastosowania, więc warto pamiętać, że jeśli chcemy rozkręcać coś w ukłądzie EGR należy zaopatrzyć się w odpowiednie uszczelki z góry już przed planowanym demontażem.
Citroen C4, C4 PICASSO, C5 II, C5 X7, C8, JUMPY III, Peugeot 307, 307 II, 308, 407, 508, 607 II, 807, EXPERT 3, 2,0HDi-16v 120KM/136KMuszczelka pod króciec chłodnicy spalin
Renault 1.5dCi zestaw uszczelek (2szt) do chłodnicy spalin w układzie recyrkulacji, nr OE 7701478725
Dacia/ Renault 1.5dCi zestaw uszczelek (2szt) do chłodnicy spalin w układzie recyrkulacji, nr OE 7701478953
Renault 1.9dCi, uszczelka pod przewód powietrza do układu zaworu recyrkulacji spalin EGR - nowy oryginał Renault nr 7701062303,
Renault 1.5dCi uszczelka pod przewód spalinowy recyrkulacji od kolektora wydechowego,
uszczelka pod przewód - rurkę metalową w układzie recyrkulacji spalin Citroen Jumper III/ Peugeot Boxer 3 2.2HDi typ Puma, nowy oryginał Peugeot nr 00001618R6,
uszczelka pod chłodnicę spalin w układzie recyrkulacji spalin Citroen Jumper III/ Peugeot Boxer 3 z silnikiem 2.2HDi typ Puma, nowy oryginał Peugeot nr 00001618R7,
uszczelka pod zawór EGR w układzie recyrkulacji spalin Citroen Jumper III/ Peugeot Boxer 3 2.2HDi typ Puma, nowy oryginał Peugeot nr 00001618R8,