Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Uszczelnienie w układach EGR wymaga specjalnego wykonania uszczelek, które muszą być odporne na bardzo wysokie temperatury. Najczęściej są to wytłoczki metalowe, jednorazowego zastosowania, więc warto pamiętać, że jeśli chcemy rozkręcać coś w ukłądzie EGR należy zaopatrzyć się w odpowiednie uszczelki z góry już przed planowanym demontażem.
uszczelka od przewodu chłodnicy spalin, Citroen, Peugeot 2,0HDiCitroen BERLINGO, C4, C5, JUMPY, XANTIA, XSARA, XSARA PICASSO,Peugeot 306, 307, 406, 607, EXPERT, PARTNER
Citroen C4, C4 PICASSO, C5 II, C5 X7, C8, JUMPY III, Peugeot 307, 307 II, 308, 407, 508, 607 II, 807, EXPERT 3, 2,0HDi-16v 120KM/136KMuszczelka pomiędzy zawór EGR, a chłodnicę spalin
uszczelka zaworu EGR - oryginał Peugeot NR 1618AW, Citroen BERLINGO II/III, C1, C2, C3, C3 PICASSO, C3 PLURIEL, C4, C4 PICASSO, C5 II, C5 X7, NEMO, XSARA PICASSO,
uszczelka pod zawór recyrkulacji spalin EGR Renault Laguna II 1.9dCi 130KM, pomiędzy zawór EGR a kolektor wydechowy z otworami na 3 śruby, nowa w oryginale Renault,
uszczelka pomiędzy kolektor wydechowy a rurkę zaworu EGR Renault 1.9dCi nowy oryginał Renault,
uszczelka pomiędzy kolektor wydechowy a rurkę zaworu EGR Renault 2.0dCi/ 2.3dCi nowy oryginał Renault,
uszczelka pod zawór powietrza dodatkowego w silnikach Citroen/ Peugeot 1.8-16v EW7J4/ 2.0-16v XU10J4 w modelach z recyrkulacją spalin EGR z dodatkową dmuchawą powietrza do silnika,