Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza i wszystkie podzespoły a także zestawy naprawcze, tego należy oczekiwać w tej kategorii części samochodowych.
Podkategorie
Przekładnia kierownicza - drążek kierowniczy, element przekładni wkręcany do listwy, a z drugiej strony dokręcana jest do niego tzw końcówka kierownicza. Obie te części mają przeguby kuliste, które zużywają się i powstają luzy, dokuczające nieprzyjemnymi stukami dochodzącymi spod samochodu, oraz nadmiernym luzem na kierownicy.
Przekładnia kierownicza - zestaw naprawczy w postaci kompletu: drążek kierowniczy z końcówką kierowniczą. Czasem warto wymienić jedno i drugie, wtedy przydatne są takie komplety.
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
Przekładnia kierownicza - osłona na drążek kierowniczy, zabezpiecza przegub drążka i listwę kierowniczą przed zabrudzeniami i przed wyciekiem smaru. Zły stan osłony (do kupienia za kilka zł) przyspisza zużycie przekładni kierowniczej (wartej nawet więcej niż 3 tys.zł). Warto więc pamiętać i wymieniać rozerwane osłony przekładni kierowniczej.
Przekładnia kierownicza, to w układzie kierowniczym najistotniejsza część, która przenosząc ruch obrotowy z kolumny kierowniczej na ruch posuwisto zrotny na koła, powoduje, że możemy skręcać samochodem kręcąc kołem kierownicy. Jest więc w ciągłym użyciu i zużywa się. Może to być rozszczelnienie przekładni wspomaganej hydraulicznie, może to być powybijanie przegubów w drążkach lub końcówkach kierowniczych, może to być zużycie zębatek listwy i ślimaka z głowiczki, które trąc o siebie, zużywają się szybciej przy słabym smarowaniu.
Przekładnia kierownicza - zestaw naprawczy, to przede wszystkim zestawy uszczelnień do przekłądni ze wspomaganiem hydraulicznym.