Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
pośrednik zmiany biegów, to nasza nazwa na element z układu zmiany biegów, który pośredniczy pomiędzy głównym cięgnem od lewarka biegów a cięgnami sztywnymi do skrzyni biegów, często nazywany "sierżantem" ze względu na kształt. Zużycie polega zazwyczaj na odpadnięciu kauczukowej kuli, która wsunięta do cięgna głównego pośredniczy w wybieraniu biegów, przenosząc ruch i zamieniając wzdłużny na poprzeczny, a bez tej kuli luzy na lewarku stają się tak duże, że wybieranie biegów staje się prawie niemożliwe.
zawleczka do pośrednika zmiany biegów Citroen C5/ JUMPER/ XANTIA/ XM II/ Peugeot 406/ 605/ 607/ BOXER/ BOXER 2/ BOXER 3, nowa w oryginale Peugeot,
pośrednik zmiany biegów CITROEN AX, SAXO, PEUGEOT 106 I, 106 II, wszystkie modele ze skrzynią biegów typu MA - nowy oryginał Peugeot - koniec produkcji !!!
CITROEN AX, SAXO, PEUGEOT 106 I, 106 II, wszystkie modele ze skrzynią biegów typu MA, pośrednik zmiany biegów Citroen, Peugeot
pośrednik zmiany biegów CITROEN BERLINGO 1,4, XSARA, pośrednik zmiany biegów PARTNER 1,4, Peugeot 306 1,1/1,4/1,6 dla skrzyni biegów typu MA
pośrednik zmiany biegów CITROEN BERLINGO 1,4, XSARA, pośrednik zmiany biegów Peugeot PARTNER 1,4, Peugeot 306 1,1/1,4/1,6 dla skrzyni biegów typu MA
pośrednik zmiany biegów CITROEN BERLINGO 1,4, XSARA, pośrednik zmiany biegów PARTNER 1,4, Peugeot 306 1,1/1,4/1,6 dla skrzyni biegów typu MA, zamiennik hiszpański Metalcaucho
pośrednik zmiany biegów Citroen BERLINGO/ Peugeot PARTNER oryginał z sieci PSA, główka pod cięgno 13mm, do modeli ze skrzynią biegów typ BE3
BERLINGO, PARTNER 1,8/1,8D/1,9D, pośrednik zmiany biegów Citroen, Peugeot, główka pod cięgno 13mm, zamiennik hiszpański Metalcaucho