Śledź nas na Facebooku
uszczelki korka spustu oleju, najczęściej miedziane o różnych rozmiarach, po każdym odkręceniu korka należy wymienić uszczelkę na nową
uszczelka korka spustu oleju o wymiarach 16.7x24x1.5mm, uszczelniacz metalowy z gumowym wkładem NR 110265505R,
uszczelka korka spustu oleju o wymiarach 12,0x17,5x3,0mm do silników Nissan oraz typu TCe stosowanych w Renault,
uszczelka korka spustu oleju o wymiarach 12,0x17,5x3,0mm do silników Nissan oraz typu TCe stosowanych w Renault, oryginał Renault
PEUGEOT 106 1,5D, 205 01/09/1993-, 605 2,0/2,1D, 309 1,9D, 405, 406,PARTNER, 306, 206, 307, 308, 607, 806, 807, EXPERT, BOXER, J5 93-,uszczelka korka spustu oleju o wymiarach 14x20x1,5 nowy oryginał Peugeot,
uszczelka korka spustu oleju o wymiarach 14x20x1,5 do silników PSA od 1993 wykonana z miedzi,
uszczelniacz spustu oleju 14x20x1,5mm PSA, RENAULT, wykonany z miedzi, pusty w środku, idealnie uszczelniający dzięki dokładnemu zagnieceniu na obrzeżu korka spustu oleju
CLIO II, ESPACE III/IV, KANGOO, LAGUNA I/II, MASTER II, MEGANE I/II,SCENIC I/II, TRAFIC II, VEL SATIS, CLIO I/R19 1,8-16v, uszczelka korka spustu oleju o wymiarach 16,7x24x1,5mm
CLIO II, ESPACE III/IV, KANGOO, LAGUNA I/II, MASTER II, MEGANE I/II,SCENIC I/II, TRAFIC II, VEL SATIS, CLIO I/R19 1,8-16vuszczelka korka spustu oleju o wymiarach 16,7x24x1,5mm