Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Blok silnika, albo dół silnika, to korpus, czyli blok, ale i wał korbowy, panewki tłoki korbowody itd... Wszystko to dostępne w tej kategorii.
Jeśli w kategorii głównej nie widać produktów należy otworzyć podkategorie klikając w ich nazwy.
Podkategorie
Korbowód wraz z elementami montażowymi (tulejki, śruby, nakrętki) dostępne nowe lub używane.
Jeśli w kategorii głównej nie widać produktów należy otworzyć podkategorie klikając w ich nazwy.
Dół silnika - panewki korbowodowe, czyli łożyska ślizgowe korbowodów na połączeniu korbowodu z wałem korbowym. Panewki w zależności od potrzeby wykonania szlifu wału mogą być wykonane w wymiarze nominalnym lub w nadwymiarze dla wału korbowego po szlifie.
Blok - panewki główne wału korbowego, czyli łożyskowanie ślizgowe wału w bloku. Panewki w zależnosci od możliwości wykonania szlifu wału mogą być w nominale lub w nadwymiarze. W naszej ofercie komplety panewek głównych na wał od różnych producentów.
Panewki oporowe, to inaczej pierścienie dystansowe wału korbowego, których zadaniem jest kasowanie luzów wzdłużosiowych wału. Proponujemy pierścienie nowe w zestawach na silnik.
Tłok silnika ze wszystkimi elementami. W tej kategorii proponujemy tłoki, pierścienie i sworznie tłokowe.
Jeśli w kategorii głównej nie widać produktów należy otworzyć podkategorie klikając w ich nazwy.
Obudowa wału korbowego do montażu uszczelniacza wału od strony rozrządu silnika. Te obudowy są dostępne tylko w oryginale, nowe lub używane.
Zestaw naprawczy silnika, chodzi oczywiście o dół silnika i części wymienne, czyli w skład zestawu mogą wchodzić kompletne tłoki z pierścieniami i sworzniami, oraz tuleje. Zestawy dostępne są w zamiennikach lub z oryginału.
Dół silnika - tuleja, cylinder tłokowy, czyli to w czym porusza się tłok silnika. Nie każdy silnik ma wymienne tuleje, ale większosć tak. W naszej ofercie tuleje nowe zamienniki i używane oryginały.
Dół silnika - wał korbowy. To główny element napędowy silnika, który zamienia ruch posuwisto-zwrotny korbowodów na obrotowy i przekazuje poprzez koło zamachowe i sprzęgło na skrzynię biegów. W naszej ofercie wały korbowe używane lub nowe.
Blok silnika, czyli dolna część silnika, w której obraca się wał korbowy i poruszają tłoki z korbowodami. Do bloku z góry dokręcana jest głowica a od spodu misa oleju. Blok silnika luzem proponujemy tylko używany i tylko do niektórych modeli silników francuskich.