NAGRZEWNICA

Producenci

Nasi dostawcy części samochodowych
{* *}

Śledź nas na Facebooku

NAGRZEWNICA
NAGRZEWNICA

Ogrzewanie w samochodzie to przede wszystkim nagrzewnica. Wkład nagrzewnicy jest wymienny, w naszej ofercie mamy zarówno zamienniki jak i oryginały. Wymiana wkładu nagrzewnicy jest skomplikowana i utrudniona ze względu na słaby dostęp, dlatego nie polecamy nagrzewnic używanych. W tej kategorii znjduje się jeszcze obudowa nagrzewnicy, raczej część nie zużywająca się, oraz zawór nagrzewnicy, który może się uszkodzić.

NAGRZEWNICA W tej kategorii nie ma produktów.

Podkategorie

  • wkład

    Nagrzewnica - wkład grzewczy, czyli to co rzeczywiście grzeje dzięki przepływającemu płynowi chłodniczemu. Uszkodzenia wkładów nagrzewnicy polegają na rozszczelnieniu (wyciek płynu) a czasami na zamuleniu i pozatykaniu kanałów (dotyczy to sytucji ze zmianą wody na płyn i płynu na wodę lub stosowaniu niewłaściwego płynu)

  • zawór odcinający

    Nagrzewnica - zawór odcinający, sterujący przepływem przez nagrzewnicę. Dostępne tylko w oryginale, nowe lub używane.

  • obudowa

    Nagrzewnica - obudowa nagrzewnicy. Do uszkodzenia raczej mechanicznego, przy stłuczce albo niefachowej wymianie wkładu grzewczego.

  • oring nagrzewnicy

    ORING NAGRZEWNICY - czyli uszczelnienie na połączeniu wkładu nagrzewnicy z przewodami zasilającymi płynem, zazwyczaj z tzw dwururką, dostępne tylko nowe, zwykle oryginalne.

  • przewody sztywne

    PRZEWODY SZTYWNE nagrzewnicy, czyli pierwsze połączenie z wkładem grzewczym, zazwyczaj to tzw dwuruka wykonana z tworzywa sztucznego, zamontowana do wkładu grzewczego, do której dopiero montowane są przewody elsatyczne układu grzewczego.