Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Ogrzewanie w samochodzie to przede wszystkim nagrzewnica. Wkład nagrzewnicy jest wymienny, w naszej ofercie mamy zarówno zamienniki jak i oryginały. Wymiana wkładu nagrzewnicy jest skomplikowana i utrudniona ze względu na słaby dostęp, dlatego nie polecamy nagrzewnic używanych. W tej kategorii znjduje się jeszcze obudowa nagrzewnicy, raczej część nie zużywająca się, oraz zawór nagrzewnicy, który może się uszkodzić.
Podkategorie
Nagrzewnica - wkład grzewczy, czyli to co rzeczywiście grzeje dzięki przepływającemu płynowi chłodniczemu. Uszkodzenia wkładów nagrzewnicy polegają na rozszczelnieniu (wyciek płynu) a czasami na zamuleniu i pozatykaniu kanałów (dotyczy to sytucji ze zmianą wody na płyn i płynu na wodę lub stosowaniu niewłaściwego płynu)
Nagrzewnica - zawór odcinający, sterujący przepływem przez nagrzewnicę. Dostępne tylko w oryginale, nowe lub używane.
Nagrzewnica - obudowa nagrzewnicy. Do uszkodzenia raczej mechanicznego, przy stłuczce albo niefachowej wymianie wkładu grzewczego.
ORING NAGRZEWNICY - czyli uszczelnienie na połączeniu wkładu nagrzewnicy z przewodami zasilającymi płynem, zazwyczaj z tzw dwururką, dostępne tylko nowe, zwykle oryginalne.
PRZEWODY SZTYWNE nagrzewnicy, czyli pierwsze połączenie z wkładem grzewczym, zazwyczaj to tzw dwuruka wykonana z tworzywa sztucznego, zamontowana do wkładu grzewczego, do której dopiero montowane są przewody elsatyczne układu grzewczego.