Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Pasek rozrządu, integralna część rozrządu silnika, można wymienić sam pasek w sytuacji kiedy z przebiegu pojazdu w kilometrach nie wynika konieczność wymiany rozrządu ale minęło 5 lat od poprzedniej wymiany (lub od nowości). Guma "parcieje" bez względu na przebieg pojazdu a 5 lat to taki graniczny okres po którym należy pamiętać o wymianie takich podzespołów jak paski. W naszej ofercie mamy tylko paski jakości oryginału od sprawdzonych producentów.
zestaw dwóch pasków rozrządu 93 zęby i 105 zębów Citroen Axel/ GS 1.1/ 1.2/ 1.3 do silników chłodzonych powietrzem typu bokser, zamiennik Gates - jakość OE,
pasek rozrządu Citroen C25 1.9TD/ Fiat DUCATO 1.9TD 1929cc o wymiarach 173x25mm, zamiennik Gates - jakość oryginału,
pasek rozrządu Citroen C25/ Peugeot J5 2,5D - oryginał produkcji DAYCO, 118 zębów,
pasek rozrządu Citroen C25/ Peugeot J5 2,5D - oryginał produkcji Gates, 118 zębów,
pasek rozrządu Citroen C25/ Peugeot J5 2,5D - oryginał produkcji HUTCHINSON 118 zębów,
pasek rozrządu Citroen C5 I/ Peugeot 406 2.0-16v HPi o wymiarach 143x1", zamiennik Gates - jakość oryginału,
pasek rozrządu Citroen JUMPER/ Peugeot BOXER 2.0 o wymiarach 114x1", pasek produkcji Gates - jakość oryginału,
pasek rozrządu Citroen JUMPER II 2.2HDi/ BOXER II 2.2HDi oryginał produkcji Gates, 143 zęby,