Śledź nas na Facebooku
Zawory silnika odpowiadają za dostarczanie mieszanki do silnika i odprowadzanie spalin, które to zadania wykonują zamykając kanał bądź otwierając kanał. Taka praca powoduje zużywanie się zaworów zwłaszcza na tzw przylgni, czyli w miejscu przylegania do giazda zaworowego. Wtedy zawór przestaje domykać swój kanał i zaczynają się problemy z pracą silnika. Można podratować sytuację docierając stare zawory, albo wymienić zawory i ewentualnie gniazda zaworowe na nowe. W naszej ofercie zawory nowe w zamiennikach, w ciągłej sprzedaży, a w oryginale na zamówienie.
Jeśli w kategorii głównej nie widać produktów należy otworzyć podkategorie klikając w ich nazwy.
Podkategorie
Prowadnice zaworu w głowicy, czyli rurki w których zawory się poruszają. Może się zdarzyć przy spotkaniu zaworu z tłokiem, że krzywy zawór uszkodzi prowdnicę, należy ją wtedy wymienić. W naszej ofercie prowadnice nowe w zamiennikach.
Podkładki zaworowe w tej kategorii, to podkładki do montażu zaworu w głowicy, czyli np podkładki mocujące sprężynę zaworu.
Zamek zaworu to niewielki element, który utrzymuje zawór na swoim miejscu, ponieważ jest niewielki to łatwo go zgubić i raczej tylko z tego powodu bywają potrzebne. W naszej ofercie zamki zaworów są dostępne nowe i używane.
Silnik - głowica - zawory silnika, ruch zaworów w głowicy decyduje o pobieraniu mieszanki i usuwaniu spalin z silnika, dlatego zawory dzielą się na zawory ssące i zawory wydechowe. W naszej ofercie zawory w zamiennikach, raczej w ciągłej sprzedaży do większości modeli francuskich silników.
Zawory silnikowe wykonują ruch posuwisto-zwrotny, aby otworzyć kanał lub go zamknąć. W jedną stronę zawór popychany jest przez wałek rozrządu (otwarcie) a w drugą stronę (zamknięcie) działa silna sprężyna. Sprężyny zaworów dostępne są tylko w oryginale, nowe lub używane.