Śledź nas na Facebooku
Silnik - głowica, czyli górna część silnika dokręcana do bloku specjalnymi śrubami, najczęściej wykonana z lekkiego stopu aluminium. Głowice możemy proponować używane lub nowe. Noew głowice dostępne są zawsze w oryginale i tylko czasami w zamiennikach. Używane głowice czasami są sprzedawane kompletne czyli z zaworami i całym osprzętem, nowe głowice zawsze są gołe, czyli bez żadnego osprzętu.
głowica silnika PSA 1,1 do 1,4 benzynowe (gaźnikowe) typu TU, goła (bez osprzętu) używana, oraz silniki 1,1 TU1M (monowtrysk), Citroen AX, Berlingo, BX, C15, Peugeot 106, 205, 306, 309, 405, Partner,
głowica silnika PSA 1,1 do 1,4 wersja silnika ze wspólnym obiegiem oleju ze skrzynią biegów, tzw "leżący", Citroen BX, C15, Visa, Peugeot 104, 205, Talbot Samba, Renault 14,
C1, C2, C3, XSARA II, NEMO, P107, P1007, P206, P207, BIPPER głowica silnika PSA 1,4HDi, kompletna z wałkiem rozrządu i zaworami, używana
Citroen, Peugeot 1,5D TUD5, głowica silnika, kompletna, wałek rozrządu +zawory, używana