Śledź nas na Facebooku
Zawieszenie silnika to wszystko to na czym wisi w samochodzie cały zespół napędowy (silnik ze skrzynią biegów), czyli łapy, poduszki, tulejki itd
Jeśli w kategorii głównej nie widać produktów należy otworzyć podkategorie klikając w ich nazwy.
Podkategorie
Zawieszenie silnika - łapy zawieszenia, czyli dodatkowe, dokręcane do bloku silnika uchwyty (podstawy) dla poduszek zawieszenia. Dostępne w naszej ofercie tylko w oryginale, nowe lub używane.
Zawieszenie silnika - poduszki zawieszenia, czyli elementy metalowo gumowe, na których zawieszony jest cały zespół napędowy w samochodzie. W naszej ofercie i w tej kategorii dostępne nowe w zamiennikach i w oryginale.
Zawieszenie silnika - rama zawieszenia (trawers). Od spodu silnik podtrzymuje rama zawieszenia silnika, ale służy ona również do powiązania ze sobą całego zawieszenia pojazdu, bo to do tej ramy montowane są także wahacze zawieszenia przedniego. Występuje w oryginale, w zamiennikach bardzo sporadycznie, w naszej ofercie głównie używane trawersy.
Zawieszenie silnika - tulejki ramy zawieszenia, czyli tulejki metalowo-gumowe do montażu ramy zawieszenia silnuika do karoserii. Dostępne w zamiennikach, nie zawsze dostepne w oryginale, czasami tylko w komplecie z ramą.
Zawieszenie silnika - pozostałe elementy, to najczęściej śruby montażowe, podkładki itd
Łapa podporowa półosi - wspornik montażu silnika na dole za silnikiem przez który przechodzi prawa półoś napędowa i jest w tym miejscu podparta na łożysku. W naszej ofercie łapy oryginalne nowe lub używane.