Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Głowica silnika i wszystkie elementy montowane w głowicach, czyli zawory, popychacze zaworowe, pokrywy na głowice itd
Jeśli w kategorii głównej nie widać produktów należy otworzyć podkategorie klikając w ich nazwy.
Podkategorie
Popychacze zaworu, czyli urządzenia pośredniczące pomiędzy wałkiem rozrządu a zaworami silnikowymi. Możemy proponować nowe zamienniki lub oryginały, czasami także używane.
Jeśli w kategorii głównej nie widać produktów należy otworzyć podkategorie klikając w ich nazwy.
Różne inne elementy głowic, jak półpanewki montażu wałka rozrządu itd
Głowica silnika - forkomora czyli komora wstępnego spalania, to element głowic w starszych modelach Diesla. stalowa komora wciskana w aluminiową głowicę.
Silnik - głowica, czyli górna część silnika dokręcana do bloku specjalnymi śrubami, najczęściej wykonana z lekkiego stopu aluminium. Głowice możemy proponować używane lub nowe. Noew głowice dostępne są zawsze w oryginale i tylko czasami w zamiennikach. Używane głowice czasami są sprzedawane kompletne czyli z zaworami i całym osprzętem, nowe głowice zawsze są gołe, czyli bez żadnego osprzętu.
Płytki regulacyjne luzu zaworowego, w silnikach starszej generacji (sprzed zastosowania popychaczy hydraulicznych) do ustawiania luzu zaworowego stosowano płytki zaworowe o określonych rozmiarach. Dobiera się je do każdego zaworu oddzielnie, wyliczjąc potrzebną grugość płytki po zmierzeniu nieprawidłowego luzu występującego na zaworze i zmierzeniu grubości zastosowanej płytki.
Zawory silnika odpowiadają za dostarczanie mieszanki do silnika i odprowadzanie spalin, które to zadania wykonują zamykając kanał bądź otwierając kanał. Taka praca powoduje zużywanie się zaworów zwłaszcza na tzw przylgni, czyli w miejscu przylegania do giazda zaworowego. Wtedy zawór przestaje domykać swój kanał i zaczynają się problemy z pracą silnika. Można podratować sytuację docierając stare zawory, albo wymienić zawory i ewentualnie gniazda zaworowe na nowe. W naszej ofercie zawory nowe w zamiennikach, w ciągłej sprzedaży, a w oryginale na zamówienie.
Jeśli w kategorii głównej nie widać produktów należy otworzyć podkategorie klikając w ich nazwy.
Głowica - śruby głowicy. Głowica do bloku silnika powinna być za każdym zdemontowaniem, zamontowana za pomocą nowych śrub (szpilek) przeznaczonych do takiego montażu. Producenci uszczelek głowicy odmawiają udzielenia gwarancji na swój produkt jeśli razem z wymianą uszczelki nie następuje wymiana śrub głowicy na nowe. W naszej ofercie przede wszystkim komplety śrub na poszczególne silniki, nowe zamienniki, a oryginały na zamówienie.
Pokrywa zaworów, czyli dekiel na głowicę zamykający komorę z zaworami. W naszej ofercie uzywane oryginały albo nowe oryginały na zamówienie. W zamiennikach nie występują. Rzadko są potrzebne.