Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Czujnik położenia wału lub wałka rozrządu zwany czujnikiem Halla, czyli impulsator zapłonu. Urządzenie to zastąpiło w układzie zapłonowym tradycyjny aparat zapłonu. Zamiast kopułki i palca zastosowano czujnik magnetyczny, który generując impulsy (generuje impulsy np koło zamachowe zamontowane na wale korbowym silnika, poprzez nacięcia - zagłębienia wykonane na powierzchni w którą skierowany jest czujnik Halla) sygnalizuje modułowi zapłonowemu zmieniające się obroty silnika. Uszkodzenie impulsatora, podobnie jak w przypadku uszkodzenia aparatu zapłonowego, powoduje nierówną pracę silnika a w ostateczności uniemożliwia rozruch. Impulsatory jako urządzenia zamknięte nie podlegają naprawie. Można je tylko wymienić na nowe (używane odradzamy).
W naszej ofercie wybór producentów:
czujnik położenia wałka rozrządu Citroen/ Peugeot 1.0VTi/ 1.2VTi nowy oryginał Citroen,
czujnik położenia wału korbowego - impulsator zapłony Renault 1.4TCe/ 1.6-16v, stosowany w Clio III/ Megane III/ Scenic III/ Twingo II/ Wind, nowy w zamienniku - hiszpański FAE,
czujnik położenia wału korbowego - impulsator zapłony Renault 1.4TCe/ 1.6-16v, stosowany w Clio III/ Megane III/ Scenic III/ Twingo II/ Wind, nowy w zamienniku - hiszpański FAE,
czujnik położenia wału korbowego Citroen/ Peugeot 1.6HDi 112KM/ 114KM/ 1.6BlueHDi - francuski Bougicord - jakość oryginału,
impulsator zapłonu - czujnik położenia wału korbowego Citroen/ Peugeot 2.0HDi-16v 150KM/ 163KM nowy w zamienniku - hiszpański FAE,
impulsator zapłonu - czujnik położenia wałka rozrządu Citroen Jumper III/ Peugeot Boxer 3 z silnikami Forda 2.2HDi (PUMA) - nowy oryginał produkcji dla Peugeot,
impulsator zapłonu - czujnik położenia wału korb. Citroen Jumper III/ Peugeot Boxer 3 z silnikami Forda 2.2HDi (PUMA) - nowy oryginał produkcji dla Peugeot,
impulsator zapłonu CITROEN Jumpy I&II/ PEUGEOT Expert 1&2/ Fiat Scudo z silnikiem Fiata 1.6i - włoski zamiennik EPS,