Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Alternatory i podzespoły do ich naprawy. W tej kategorii można szukać kompletnych alternatorów, nowych, używanych, regenerowanych ale i części do ich naprawy. Więcej szczegółów można znaleźć w artykule Alternator i części
Podkategorie
Alternator, czyli urządzenie elektryczne wytwarzające prąd służący do ładowania akumulatora, główne zasilanie wszystkich układów elektrycznych w samochodzie. W naszej ofercie alternatory nowe, używane lub regenerowane. Typowe usterki alternatora to brak ładowania lub niewłaściwe napięcie ładowania. Zdarzają się też usterki głośnej pracy, popiskiwanie, szum lub wręcz churgot spowodowane zużyciem łożysk alternatora. Na wszystkie takie usterki mamy propozycję części zamiennych do alternatora.
W naszej ofercie alternatory oryginalne - używane i regenerowane oraz nowe zamienniki od wielu producentów:
Alternator - koło pasowe alternatora, kółko pod pasek napędzający alternator, w zależności od stosowanego paska, na pojedynczy - klinowy (starcsze modele) albo na szeroki wielorowkowy (nowsze modele) ale również koła ze sprzęgłem jednokierunkowym tzw "wolnobieżką". Czytaj więcej w artykule Alternator i podzespoły
W naszej ofercie koła pasowe do alternatorówod różnych producentów:
Alternator - pozostałe podzespoły i części do alternatorów, któych nie ma w pozostałych kategoriach, jak np osłony, obudowy itd
Alternator - łożysko alternatora, łożyska do altarnatora najlepiej dobierać wg rozmiaru. W naszej ofercie łożyska nowe w zamienniku lub w oryginale.
Alternator - prostownik napięcia, urządzenie zamieniające napięcie przemienne na napięcie stałe (wyprostowane).
Alternator - regulator napięcia, urządzenie elektryczne utrzymujące napięcie wytwarzane w alternatorze na stałym poziomie np 12V. W nowej generacji alternatorach, regulatory są zintegrowane ze szczotkotrzymaczami, co powoduje że trzeba je wymieniać z powodu zużytych szczotek.
Aleternator - szczotki do alternatora, właściwie tylko w starszych modelach przewidziane do wymiany same szczotki. Zużyte szczotki alternatora powodują słaby styk z komutatorem i w efekcie pojawiają się przerwy w ładowaniu. Szczotka naprzemiennie może dotykać komutatora lub nie czego widocznym efektem może być migotanie kontrolki ładowania. W nowszej generacji alternatorów szczotki dostępne są razem z regulatorem napięcia. Regulatory dostępne w kategorii Elektryczne/ alternator/ regulator napięcia.