Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Uszczelki silnika - pierścienie uszczelniajace typu simmering. Wszystkie kręcące się elementy, czyli wał korbowy wałki rozrządu, wałki pośrednie i pomocnicze muszą być uszczelnione pierścieniami typu simmering. W naszej ofercie znakomitej jakości Reinz, Corteco lub Glaser
uszczelniacz wału korbowego, typu simmering 100x118x10mm, od strony sprzęgła - włoski Corteco - jakość OE, stosowany w Renault MASTER 2.5D S8U/ TRAFIC 2.5D/ Fiat DUCATO 2.5D,
MASTER 2,5D S8U, TRAFIC 2,5D, SAFRANE 2,5TD, DUCATO 2,5D, uszczelniacz wału korbowego, typu simmering, od strony sprzęgła
JUMPER III, BOXER 3, 2,2HDi PUMA,uszczelniacz typu simmering z obudową na wał korbowy od strony sprzęgła do silnika 2,2HDi typu Puma (FORD)
JUMPER III, BOXER 3, 2,2HDi PUMA,uszczelniacz typu simmering z obudową na wał korbowy od strony sprzęgła do silnika 2,2HDi typu Puma (FORD)
uszczelniacz typu simmering z obudową na wał korbowy od strony sprzęgła do silnika 2.2HDi typu Puma (FORD) JUMPER III/ BOXER 3 2.2HDi PUMA, niemiecki Reinz jakość OE,
uszczelniacz typu simmering z obudową na wał korbowy od strony sprzęgła do silnika 2.2HDi typu Puma (FORD) JUMPER III/ BOXER 3 2.2HDi PUMA, oryginał produkcji Corteco,
uszczelniacz typu simmering z obudową na wał korbowy od strony sprzęgła do silnika 2.2HDi typu Puma (FORD) JUMPER III/ BOXER 3 2.2HDi PUMA, niemiecki Elring,
C/P/R 2,8HDi/DTi, JUMPER, MASTER, MOVANO....uszczelniacz wału korbowego od strony sprzęgła do silnika 2,5D/2,8D z obudową