Kategorie

Producenci

Nasi dostawcy części samochodowych
{* *}

Śledź nas na Facebooku

 

dotyczy zamówień i zakupów dokonanych od 28.08.2020

 

właścicielem i zarządzającym sklepem internetowym www.salko.pl jest:

 

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SALKO

 

Halina Wróblewska-Cieślak
ul.Grodziecka 90
41-250 Czeladź
woj.Śląskie
powiat Będzin

 

 

 

NIP: 625-163-21-37
REGON: 386882297

 

 

 

telefon: 032-265-78-03
0-600-054-600
fax: 032-265-81-17
email:
 salko@salko.pl

 

Konto bankowe w ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/CZELADŹ

Nr rachunku: 72 1050 1269 1000 0092 7934 6366
Nr rachunku IBAN: PL 72 1050 1269 1000 0092 7934 6366
Nr BIC (SWIFT): INGBPLPW

 

 

Wpis do rejestru działalności gospodarczej w CEIDG, forma prawna: jednoosobowa działalność gospodarcza, Aktualny profil działalności: handel detaliczny i hurtowy artykułami motoryzacyjnymi

 

właściciel:
Halina Cieślak

 

 

 

Regulamin sklepu internetowego

 

Postanowienia ogólne

 

Regulamin obejmuje zasady działania sklepu internetowego, dostępnego pod adresem internetowym www.salko.pl oraz www.sklep.salko.pl, który jest prowadzony przez firmę P.H.U.SALKO Halina Wróblewska-Cieślak z siedzibą w Czeladzi, w tym również zasady składania zamówień przez internet.

 

Użyte w Regulaminie pojęcia to:

 

Sprzedawca lub inaczej Sprzedający to Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SALKO Halina Wróblewska-Cieślak z siedzibą w Czeladzi przy ul.Grodziecka 90, wpisane do rejestru działalności gospodarczej w Urzędzie Miasta Czeladź forma prawna:

 

jednoosobowa działalność gospodarcza, NIP 625-163-21-37, REGON 386882297

 

Klient - osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, mająca ukończone 18 lat, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, jeżeli posiada zdolność do czynności prawnych w oparciu o odrębne przepisy.

 

Sklep - sklep internetowy, dostępny pod adresami www.salko.pl i www.sklep.salko.pl prowadzony przez sprzedawcę

 

Towar - nazywany zamiennie Produktem czyli w naszym przypadku części samochodowe lub inne produkty najczęściej związane z motoryzacją przeznaczone do sprzedaży, dostępne w katalogu sklepu.

 

Cena - cena towaru umieszczona na stronie internetowej sklepu przy każdym Towarze, czyli przy każdej pozycji w katalogu towarów. Ceny podajemy w polskich złotych, zawierają podatek VAT czyli są cenami brutto. Ceny nie uwzględniają kosztów dostawy do Miejsca odbioru.

 

Miejsce odbioru - zwane też miejscem dostawy to adres wskazany przez Klienta w zamówieniu, pod który przesyłka ma być doręczona.

 

Koszty dostawy - koszty związane z dostarczeniem Towaru do Miejsca odbioru, czyli opłata Dostawcy, koszty opakowania, koszty ubezpieczenia przesyłki, ewentualne koszty ozdobnego pakowania na prezent.

 

Dostawca - firma dostarczająca przesyłki do Klienta albo do Miejsca odbioru, w naszym przypadku to firma kurierska Siódemka (dostarcza na ternie Polski) oraz do wyboru Poczta Polska (możliwe dostawy zagraniczne)

 

Zamówienie - zamówienie Towaru złożone przez Klienta, zgodnie z Regulaminem, z wykorzystaniem mechanizmów zamawiania w sklepie internetowym, ewentualnie skierowane drogą elektroniczną za pomocą e-maila, skype, czatu, oraz do wyboru złożone za pomocą faksu pod numer 322658117, wreszcie telefonicznie poprzez rozmowę ze sprzedawcą. Wszystkie wersje złożonego zamówienia są traktowane jako oferta zakupu złożona przez Klienta.

 

§ 1 Asortyment

 

  • Części nowe:
    • oryginalne (pierwszy montaż);
    • zamienniki w jakości oryginału (produkty markowe, wyprodukowane przez firmy, które dostarczają części również na pierwszy montaż, jak i na rynek wtórny);
    • zamienniki (części produkowane wyłącznie na rynek wtórny, jednak o sprawdzonej jakości, popartej certyfikatami jakości ISO);
  • Części regenerowane

 

 

 

wiele podzespołów w każdym modelu auta, zużywa się tylko w pewnym zakresie, a to pozwala przywrócić takiej części pełną sprawność poprzez regenerację, obniżając poważnie koszty w porównaniu z częścią fabrycznie nową, i takie części posiadamy również w naszej ofercie;

 

przy zakupie części regenerowanych pobierana jest kaucja, zwracana po oddaniu zużytej części, do regeneracji, która jednak powinna spełniać określone kryteria:

 

1. zwracać zużyte części do regeneracji należy w tym samym opakowaniu, w którym dostarczono część regenerowaną,

 

2. kompletacja części powinna być identyczna jak części regenerowanej,

 

3. zwracana część nie powinna być uszkodzona mechanicznie (pęknięcie obudowy, urwane ucho montażowe itp.)

 

4. w zwracanej części nie powinny być zniszczone gwinty, ponacinane uchwyty montażowe, urwane odpowietrzniki itp.

 

5. zwracana część ma być dokładnie tego samego typu co regenerowana

 

  • Części używane: 

 

czyli wymontowane z samochodów złomowanych, powypadkowych itp, a posiadających pełną wartość techniczną, dotyczy to przede wszystkim takich części, których stan techniczny można ocenić bez specjalistycznych urządzeń, jak np. elementy blacharskie;

 

§ 2 Ceny

 

  • Informacje zawarte na naszej stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu art.66 Kodeksu Cywilnego, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art.71 KC
  • Sklep motoryzacyjny "SALKO" prowadzi sprzedaż stacjonarną jak i wysyłkową części i akcesoriów motoryzacyjnych na terenie Polski.
  • Wszystkie ceny są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
  • Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w ofercie, w szczególności wycofywania produktów ze sprzedaży lub zmiany cen.
  • W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, Klient, który złożył zamówienie, będzie o tym poinformowany przed przyjęciem Zamówienia do realizacji i ponownie zdecyduje o kontynuacji lub wycofaniu zamówienia.

 

 

 

 § 3 Zamówienie

  • Klient może składać zamówienie prosto ze strony internetowej z wykorzystaniem mechanizmu wspomagającego zamawianie, wsparcie takiego zamawiania dostępne w zakładce: Pomoc/ Jak zamawiać - opis uproszczony. Zamówienia przyjmowane są przez Internet, lub e-mailem 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  • Klient może złożyć zamówienie drogą elektroniczną, do wyboru e-mailem, przez komunikator Messenger, podając dane osobowe potrzebne do realizacji Zamówienia i dostarczenia Towaru do Miejsca odbioru oraz nazwę Towaru, numer Towaru, ilość sztuk zamawianego Towaru, cenę Towaru odczytaną z katalogu w Sklepie lub uzgodnioną ze Sprzedawcą, formę płatności, sposób dostawy.
  • Wszystkie zamówienia są przetwarzane w dni robocze w godzinach 8:00-16:30.
  • Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest poprawne wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia. W przypadku wątpliwości zamówienie będzie potwierdzane telefonicznie, dlatego podanie numeru telefonu kontaktowego przez zamawiającego jest obowiązkowe.
  • Zamówienia złożone do godziny 13:00, będą realizowane (wysyłane) w tym samym dniu jeśli zamówiony towar znajdował się w chwili zamawiania na stanie magazynu firmy SALKO.
  •  Zamówienia złożone po godzinie 13:00, lub realizowane spoza magazynu własnego SALKO, będą wysyłane dnia następnego oraz nie później niż dwa dni od złożenia zamówienia.
  • W przypadku przedpłaty (przelew na konto, karta płatnicza), zamówienie będzie realizowane po otrzymaniu potwierdzenia przelewu na konto bankowe firmy SALKO.
  • Zamówienia złożone w dni wolne od pracy (niedziela, święta) oraz soboty będą realizowane w najbliższy dzień roboczy.
  • Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia w sytuacji braku możliwości sprowadzenia zamówionego Towaru. Zamówienie, którego nie uda się potwierdzić w ciągu 5 dni od jego złożenia nie będzie realizowane. Złożone zamówienie można zmienić lub anulować tylko w przypadku gdy przesyłka nie została jeszcze wysłana.
  • Do zawarcia umowy dochodzi z chwilą przyjęcia Zamówienia do realizacji przez obsługę Sklepu. W chwili złożenia zamówienia system sklepu internetowego wysyła klientowi za pomocą e-maila potwierdzenie otrzymania zamówienia z ilościami, numerami Towaru, łączną kwotą, sposobem wysyłki i płatności, ewentualnie zawiadomienie o braku towaru. Jednak w przypadku wątpliwości Sprzedawcy zamówienie będzie potwierdzane dodatkowo, np za pomocą telefonu lub e-maila, zwłaszcza że dobór części samochodowych w niektórych modelach nie jest prosty i wymaga konsultacji Sprzedawcy z Klientem oraz podanie dodatkowych danych samochodu np numeru nadwozia.

 

 

 

§ 4 Wysyłka i zapłata

 

 

  •  Zapłata za towar uiszczana jest przy odbiorze przesyłki (pobranie), lub do wyboru przedpłata przelewem (tańsza opcja wysyłki) Zastrzegamy sobie jednak możliwość zażądania zapłaty przelewem, szczególnie w przypadku towaru o statusie dostępności "na zamówienie" czyli sprowadzanego specjalnie dla Klienta. Szczegóły opłat wysyłki i opłat pobraniowych podajemy w zakładce: Pomoc/ Cennik Poczta Polska i Pomoc/ cennik kurier Siódemka
  •  W przypadku przedpłaty przelewem na konto, po zweryfikowaniu zamówienia, zamawiający otrzyma pocztą elektroniczną fakturę lub paragon "proforma", na podstawie, którego dokona zapłaty przelewem na podane konto.
  • Termin realizacji zamówienia towaru o statusie dostępności "na zamówienie" uzależniony jest od dostępności zamówionych produktów i może być dłuższy niż opisano w poprzednim paragrafie, a termin jest każdorazowo sprawdzany indywidualnie i podawany Klientowi do uzgodnienia chęci oczekiwania.
  • W przypadku nieotrzymania Towaru w terminie określonym przy realizacji zamówienia prosimy Klientów o zgłaszanie takiego faktu do obsługi sklepu, co pozwoli na jak najszybsze wyjaśnienie gdzie znajduje się paczka, ewentualnie pozwoli na zastępcze zrealizowanie zamówienia.

 

 

 

& 5 Odstąpienie od umowy sprzedaży na odległość - instrukcja

 

 

 

Prawo odstąpienia od umowy

 

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, również za pomocą załączonego w zakładce Pomoc/ formularz zwrotu towaru

 

 Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia

 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

 

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

 

 

Skutki odstąpienia od umowy

 

 

 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Jedynie dla ułatwienia zwrotu poniesionych kosztów sugerujemy podanie w swoim e-mailu lub dołożenie do przesyłki zwrotnej numeru swojego konta w banku, a jeśli ktoś nie posiada, określenie, że zwrot pieniędzy ma nastąpić przekazem pocztowym.

 

 

 

 

 


 § 6 Zwrot towaru

  • Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumentów z towaru zakupionego wysyłkowo można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W tym celu wystarczy informacja na e-mail np salko@salko.pl lub telefoniczna na nr kom. 600 054 600, można również wykorzystać wzór formularza zwrotu. Zakupiony towar należy odesłać w terminie 14 dni od dnia powiadomienia firmy Salko o odstąpieniu od umowy.
  • Zwrócony towar najlepiej zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim paragon, lub podać numer faktury dla poprawnego wykonania korekty, bądź w przypadku zagubienia paragonu w inny sposób udowodnić zakup tego towaru w sklepie internetowym salko.pl (np przez załączenie listu przewozowego). Pieniądze zostaną zwrócone przekazem pocztowym lub przelewem na konto bankowe w dniu otrzymania wpłaty klienta na konto, czyli w przypadku przedpłaty zaraz po otrzymaniu zwracanego Towaru, a w przypadku pobrania (płatności przy odbiorze) po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Salko nie później niż 14 dni od otrzymania zwrotu.
  •  Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, chyba że wcześniej zostanie to uzgodnione z Klientem.
  • W przypadku jakichkolwiek pytań związanych ze zwracaniem zakupionego w salko.pl towaru sugerujemy kontakt z obsługą w naszym sklepie za pomocą dostępnych środków, czyli do wyboru na adres e-mail salko@salko.pl , telefonicznie na numer stacjonarny 322657803, lub numer komórkowy 600054600 lub którykolwiek sposób podany w kontaktach.
  • W przypadku towarów, których zwrot w sposób ogólnie przyjęty jest utrudniony lub koszt jest dużo wyższy od kosztu wysyłki prosimy klienta o kontakt w celu skierowania po taki odbiór przesyłki zwracanej naszego Dostawcę. 

 

 

 

 

 

§ 7 Gwarancja i reklamacja

 

 

 

  • Wszystkie produkty oferowane w "SALKO" auto-części są objęte gwarancją, jeśli do towaru dołączona jest karta gwarancyjna, to na okres podany w tej karcie, lub rękojmią 2 lata (szczegóły przepisów podajemy w oddzielnym pliku, jako komentarz do przepisów Kodeksu Cywilnego).
  • Gwarancja jakości zakupionych części obejmuje wady produkcyjne, które mogą ujawnić się w okresie dwóch lat od daty zakupu,
  • gwarancja nie obejmuje naturalnego zużywania się eksploatowanych części samochodowych (np ścieranie się okładzin hamulcowych itd),
  • gwarancja nie obejmuje usterek spowodowanych nieprawidłowym montażem, np niezgodnym z przewidzianym przez producenta zastosowaniem (np części stosowane do Peugeot 405 montowane niezgodnie z katalogiem do Peugeot 605)
  • gwarancja nie obejmuje usterek spowodowanych nieumiejętnym montażem części samochodowych np przez używanie niewłaściwych narzędzi uszkadzających montowaną część już podczas montażu
  •  Warunkiem składania reklamacji jest dołączenie dowolnego dowodu zakupu danego towaru w naszym sklepie (paragon, nr faktury) lub inny sposób udowodnienia, że dany towar zakupiono w salko.pl, np list przewozowy dostawy.
  • Klient, po uiszczeniu opłaty kurierowi, ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności doręczyciela, w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Ponieważ warunkiem uzyskania odszkodowania z tytułu ubezpieczenia przesyłki jest spisanie wraz z doręczycielem protokołu reklamacyjnego, zalecamy w przypadku uszkodzenia przesyłki wykonanie takiego protokołu, a zwrot uszkodzonego Towaru przyjmujemy niezależnie od wykonania lub nie, zalecanego protokołu.
  • W celu zareklamowania towaru prosimy odesłać go na nasz adres (41-250 Czeladź ul.Grodziecka 90) wraz z paragonem fiskalnym lub innym dowodem zakupu w salko.pl oraz krótką informacją o uszkodzeniu. Jeśli wraz z otrzymaną częścią samochodową konsument otrzymał kartę gwarancyjną, należy wypełnioną dołączyć do reklamowanego towaru. Po uwzględnieniu reklamacji zwracamy także koszty przesyłki. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty związane z reklamacją towaru (koszty wysyłki, ewentualne koszty niezależnego rzeczoznawcy) pokrywa Klient.

  • Termin rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od dnia jej złożenia.

 

 

 

§ 8 Ochrona danych osobowych

 

Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca

 

  • Klient, który składa zamówienie wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
  • Klient dokonując rejestracji, zakładając konto w Sklepie, wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Sprzedawcę, swoich danych wpisanych do formularza rejestracji, w rozumieniu ustawy z dn.29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002r. nr 101 poz.926 z zm.) w celu realizacji umowy kupna-sprzedaży powstałej w wyniku złożenia i zaakceptowania przez Sprzedawcę zamówienia Towaru.
  • Podanie danych osobowych takich jak: imię, nazwisko, e-mail, ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy miejscowość, kraj, numer telefonu są niezbędne do realizacji Zamówienia.
  • Klient zapisujący się do newslettera wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, podanych w formularzu rejestracyjnym w celach marketingowych, badania rynku, badania zachowań i preferencji Klienta z przeznaczeniem wyników badań dla polepszenia jakości usług świadczonych przez Sprzedawcę, jak np informowania Klienta o nowościach oferowanych w Sklepie.
  •  Ponadto informujemy, że zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, a każdemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania.

 więcej na temat ochrony danych i polityki prywatności zobacz w rozdziale Polityka Prywatności