Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Tłok silnika, w jego skład mogą wchodzić pierścienie i sworznie. Używane tłoki są proponowane bez osprzętu, czasem ze sworzniem.
Citroen AX, BX, C15, ZX, Peugeot 106, 106 II, 205, 306 I, 309, 405 I,tłok kompletny ze sworzniem i pierścieniami 1,75/2/3mm; silniki PSA 1,4 TU3 gaźnikowe, oraz na monowtrysku,
Citroen AX, BX, C15, ZX, Peugeot 106, 106 II, 205, 306 I, 309, 405 I,tłok kompletny ze sworzniem i pierścieniami 1,75/2/3mm; silniki PSA 1,4 TU3 gaźnikowe, oraz na monowtrysku,
C1, C2, C3, XSARA II, NEMO, P107, P1007, P206, P207, BIPPER, tłok silnika PSA 1,4HDi kompletny z pierścieniami i sworzniem tłokowym,
C1, C2, C3, XSARA II, NEMO, P107, P1007, P206, P207, BIPPER, tłok silnika kompletny z pierścieniami i sworzniem tłokowym,
C1, C2, C3, XSARA II, NEMO, P107, P1007, P206, P207, BIPPER