Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Ostatnio przeglądane
Renault CLIO 1 seria, roczniki 1996 -...
Klocki hamulcowe C4 wszytkie modele/...
dla pojazdów bez klimatyzacji
Renault CLIO IV, MODUS 2008-, Dacia...
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - drążek kierowniczy, element przekładni wkręcany do listwy, a z drugiej strony dokręcana jest do niego tzw końcówka kierownicza. Obie te części mają przeguby kuliste, które zużywają się i powstają luzy, dokuczające nieprzyjemnymi stukami dochodzącymi spod samochodu, oraz nadmiernym luzem na kierownicy.
drążek kierowniczy Peugeot BOXER III, drążek kierowniczy Citroen JUMPER III, do przekładni kierowniczej ze wspomaganiem - nowy zamiennik belgijski Sidem,
drążek kierowniczy Peugeot BOXER III, drążek kierowniczy Citroen JUMPER III, do przekładni kierowniczej ze wspomaganiem - nowy w zamienniku - hiszpański RTS
drążek kierowniczy Peugeot BOXER 3, drążek kierowniczy Citroen JUMPER III, do przekładni kierowniczej ze wspomaganiem, nowy zamiennik Prottego Palladium,
drążek kierowniczy Peugeot BOXER III, drążek kierowniczy Citroen JUMPER III, do przekładni kierowniczej ze wspomaganiem - zestaw z osłoną i opaskami niemieckiej produkcji TRW jakość oryginału,
drążek kierowniczy CITROEN C5 I/ CITROEN C5 II, gwint F16x1,5 / gwint wew. M16x1,5, nowy w zamienniku - Prottego Palladium,
drążek kierowniczy Citroen AX, Peugeot 106, strona lewa, gwint zewnętrzny, nowy zamiennik Prottego Palladium,
drążek kierowniczy Citroen AX/ Citroen Saxo, drążek kierowniczy Peugeot 106, strona lewa lub prawa, gwint zewnętrzny - hiszpański zamiennik Talosa
drążek kierowniczy Citroen AX, drążek kierowniczy Peugeot 106, strona lewa lub prawa, gwint zewnętrzny, nowy zamiennik Prottego Palladium,