Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Stabilizacja przechyłu w samochodach, to układ prosty w budowie, ale najszybciej odczuwajacy nierówności na drodze i najszybciej przez to uszkadzjący się. Składa się z głównego drążka stabilizatora montowanego do ramy zawieszenia silnika poprzez gumowe poduszki (u nas nazwane: guma stabilizatora), oraz do wahaczy zazwyczaj poprzez łączniki, np z przegubami kulistymi, u nas zwane dalej łącznikami stabilizatora.
Jeśli w kategorii głównej nie widać produktów nalezy otworzyć podkategorie klikając w ich nazwę.
Podkategorie
Poduszka montażu drążka stabilizatora do ramy zawieszenia silnika (trawersu) w modelach Citroen/ Peugeot/ Renault/ Dacia, popularnie nazywana "gumą stabilizatora", w naszej ofercie pełny wybór w zamiennikach, w ciagłej sprzedaży albo oryginalne pod zamówienie.
Drążek stabilizatora przedni albo tylni do samochodów francuskich,
Drążek stabilizuje przechyły samochodu w zakrętach, uszkodzeniu może ulec w wypadku lub w starszych modelach może się powycierać w miejscu montażu gum stabilizatora (traci średnicę nominalną). Nowy oryginał (w zamiennikach nie występują) dostępny tylko na zamówienie.
dodatkowy drążek stabilizacji zawieszenia, tzw drążek Panharda, dostępne w zamiennikach, w ciągłej sprzedaży, w oryginale na zamówienie
drążek, który łączy zazwyczaj drążek stabilizatora z wahaczem lub z amortyzatorem, zwany łącznikiem stabilizatora, zwykle pierwszy zużywa się w zawieszeniu, w naszej ofercie pełny wybór zamienników oraz oryginały, w ciągłej sprzedaży.
obejma gumy stabilizatora, do montażu stabilizatora do trawersu silnika, uszkodzenia spowodowane głównie korozją lub pęknięciem. Dostępne w ciągłej sprzedaży w zamiennikach lub w oryginale.
pozostałe elementy stabilizacji, drążek reakcyjny itp