Śledź nas na Facebooku
Kolumna kierownicza i podzespoły do kolumny. Szczególnie wrazliwym elementem kolumny jest połączenie przegubowe pomiędzy dolnym drążkiem kolumny a pozostałą częścią. Krzyżak znajdujący się w tym miejscu po prostu zużywa się po pewnym czasie i stawia coraz większy dodatkowy opór przy skręcaniu.
Podkategorie
Kolumna kierownicza - drążek kierowniczy z krzyżakiem, czyli ta część kolumny, która się zużywa, wybija się właśnie krzyżak (cztery łożyska igiełkowe zamontowane na krzyżaku, pozwalają kręcić kierownicą pod zmieniającym się kątem położenia kolumny i przekładni względem siebie.
Krzyżak kolumny, a właściwie krzyżak drążka kierowniczego kolumny, to samodzielne poczwórne łożysko, które występuje w trzech rozmiarach, 15x15mm, 16x16mm, 15x16mm, i trzeba to zmierzyć aby dobrać taki krzyżak, gdyż w oryginale dostępny jest tylko z drążkiem.
Kolumna kierownicza - inne elementy, to najczęściej wszelkiego rodzaju tulejki albo złączki. W naszej ofercie oryginały i zamienniki.
Kolumna kierownicza, czyli to co łączy koło kierownicy z przekładnią kierowniczą.