Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
pośrednik zmiany biegów, to nasza nazwa na element z układu zmiany biegów, który pośredniczy pomiędzy głównym cięgnem od lewarka biegów a cięgnami sztywnymi do skrzyni biegów, często nazywany "sierżantem" ze względu na kształt. Zużycie polega zazwyczaj na odpadnięciu kauczukowej kuli, która wsunięta do cięgna głównego pośredniczy w wybieraniu biegów, przenosząc ruch i zamieniając wzdłużny na poprzeczny, a bez tej kuli luzy na lewarku stają się tak duże, że wybieranie biegów staje się prawie niemożliwe.
BERLINGO, PARTNER 1,8/1,8D/1,9D, pośrednik zmiany biegów Citroen, Peugeot, główka pod cięgno 13mm, nowy zamiennik Prottego Palladium
pośrednik zmiany biegów Citroen BERLINGO, pośrednik zmiany biegów Peugeot PARTNER wszystkie po 2002r do 2008, Peugeot 206 skrzynia biegów BE4T, oprócz 1,6HDi/2,0-16vgłówka pod cięgno 8mm
pośrednik zmiany biegów Citroen BERLINGO, Peugeot PARTNER wszystkie po 2002r do 2008, Peugeot 206 skrzynia biegów BE4T, oprócz 1,6HDi/2,0-16vgłówka pod cięgno 8mm
pośrednik zmiany biegów Citroen BERLINGO, pośrednik zmiany biegów Peugeot PARTNER wszystkie po 2002r do 2008, Peugeot 206 skrzynia biegów BE4T, oprócz 1,6HDi/2,0-16vgłówka pod cięgno 8mm
pośrednik zmiany biegów Citroen BERLINGO, pośrednik zmiany biegów Peugeot PARTNER wszystkie po 2002r do 2008, Peugeot 206 skrzynia biegów BE4T, oprócz 1,6HDi/2,0-16vgłówka pod cięgno 8mm
pośrednik zmiany biegów PEUGEOT 206 1,1/1,4/1,4-16v/1,4HDI/1,6/1,6-16V, skrzynia bieg.MA
pośrednik zmiany biegów PEUGEOT 206 do modeli ze skrzynią biegów typ MA, obrotowy pośrednik wybierania biegów (sierżant) - zamiennik hiszpański Metalcaucho,
pośrednik zmiany biegów PEUGEOT 206 1,1/1,4/1,4-16v/1,4HDI/1,6/1,6-16V, skrzynia bieg.MA