Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza, to w układzie kierowniczym najistotniejsza część, która przenosząc ruch obrotowy z kolumny kierowniczej na ruch posuwisto zrotny na koła, powoduje, że możemy skręcać samochodem kręcąc kołem kierownicy. Jest więc w ciągłym użyciu i zużywa się. Może to być rozszczelnienie przekładni wspomaganej hydraulicznie, może to być powybijanie przegubów w drążkach lub końcówkach kierowniczych, może to być zużycie zębatek listwy i ślimaka z głowiczki, które trąc o siebie, zużywają się szybciej przy słabym smarowaniu.
drążek kierowniczy z gwintem zewnętrznym, bez wspomaganiaprzekładnia kierownicza RENAULT
drążek z gwintem zewnętrznym, wspomaganie hydrauliczneprzekładnia kierownicza RENAULT
drążek z gwintem zewnętrznym, wspomaganie hydrauliczneprzekładnia kierownicza RENAULT
drążek z gwintem zewnętrznymprzekładnia kierownicza RENAULT
przekładnia kierownicza RENAULT CLIO II do wspomagania elektrycznego na kolumnie kierowniczej z czujnikiem obrotu, drążek z gwintem zewnętrznym - regeneracja TRW,
przekładnia kierownicza RENAULT CLIO II -05.2001/ KANGOO 1.4 -02.1999 ze wspomaganiem hydraulicznym, nowa w zamienniku
przekładnia kierownicza bez wspomagania Renault CLIO II, przekładnia kierownicza bez wspomagania Renault Thalia, przekładnia kierownicza bez wspomagania Renault Kangoo,
CLIO II 1,2/1,4-16v, KANGOO 1,2 - 1,9Dprzekładnia kierownicza RENAULT ze wspomaganiem