Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Uszczelki silnika - uszczelka głowicy. To najważniejsza uszczelka w silniku na połączeniu głowicy z blokiem silnika. W naszej ofercie tylko producenci o pewnej sprawdzonej jakości produkcji.
uszczelka pod głowicę Citroen JUMPER/ Peugeot BOXER z silnikiem 2.5TDi (8 zaworów) - zamiennik hiszpańskiej produkcji Ajusa,
uszczelka pod głowicę Citroen JUMPER/ Peugeot BOXER z silnikiem 2.5TDi (8 zaworów) - hiszpański zamiennik Glaser,
uszczelka pod głowicę Citroen JUMPER/ XM/ Peugeot 605/ BOXER z silnikami 2.5 Diesel/ 2.5 Turbo Diesel typu DJ5 (12 zaworów), niemiecki Reinz jakość oryginału,
uszczelka pod głowicę Citroen JUMPER/ XM/ Peugeot 605/ BOXER z silnikami 2.5 Diesel/ 2.5 Turbo Diesel typu DJ5 (12 zaworów), hiszpański zamiennik produkcji Ajusa,
C1, P107, AYGO 1.0 uszczelka głowicy, uszczelka głowicy Citroen C1 1.0, uszczelka głowicy z warstwą metalową Peugeot 107 1.0,
uszczelka pod głowicę Citroen/ Peugeot 1.0/ 1.1i stosowana w AX, BERLINGO, C15, SAXO, ZX, P106 I/II, P205 II, PARTNER, nowa w zamienniku - hiszpański Glaser
AX10, BERLINGO 1.1, C15 1.0, SAXO 1.0/1.1, ZX 1.1, uszczelka głowicy,P106 I/II 1.0/1.1, P205 II 1.0, PARTNER 1.1 uszczelka głowicy, uszczelka głowicy PSA silniki 1.0 TU9,
AX10, BERLINGO 1.1, C15 1.0, SAXO 1.0/1.1, ZX 1.1, uszczelka głowicy,P106 I/II 1.0/1.1, P205 II 1.0, PARTNER 1.1 uszczelka głowicy, uszczelka głowicy PSA silniki 1.0 TU9,