Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Silnik - głowica - zawory silnika, ruch zaworów w głowicy decyduje o pobieraniu mieszanki i usuwaniu spalin z silnika, dlatego zawory dzielą się na zawory ssące i zawory wydechowe. W naszej ofercie zawory w zamiennikach, raczej w ciągłej sprzedaży do większości modeli francuskich silników.
33x8x108,1mm 45*/1-rowek
zawór silnika CITROEN BX, XANTIA, ZX, 1,6 XU5zawór silnika PEUGEOT 205, 305 II, 309, 405, 406, 1,6 XU533x8x108,1mm 45*/1-rowek
zawór silnika CITROEN BX, XANTIA, ZX, zawór silnika PEUGEOT 205, 305 II, 309, 405, 406, 1,6 XU533x8x108,1mm 45*/1-rowek
SAXO, 106 II, zawór silnika ssący PSA 1,6-16v TU5J4 118KM, 28,7x6x104,2mm 45*/1-rowek - zamiennik włoski Freccia,
SAXO, 106 II, zawór silnika ssący PSA 1,6-16v TU5J4 118KM, SAXO, 106 II,28,7x6x104,2mm 45*/1-rowek - zamiennik włoski Osvat
Citroen Saxo 1,6-16v, Peugeot 106 II 1,6-16v, zawór wydechowy24,6x6x104,2mm 45*/1-rowek - zamiennik polski AMP
zawór ssący silnika BERLINGO I/II, C2, C3, C4, XSARA, XSARA PICASSO,zawór ssący silnika P1007, P206, P207, P307, P308, PARTNER I/II, zawór ssący silnika 1,6-16v TU5JP4, 31,27x6x103,77 45*/1-rowek
zawór ssący silnika BERLINGO I/II, C2, C3, C4, XSARA, XSARA PICASSO,zawór ssący silnika P1007, P206, P207, P307, P308, PARTNER I/II, zawór ssący silnika 1,6-16v TU5JP4, 31,27x6x103,77 45*/1-rowek