Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Ostatnio przeglądane
C5, C5 II, XSARA PICASSO, 406,...
CLIO I, R5SUPER, R19, EXPRESS, RAPID,...
przewód hamulcowy elastyczny Citroen...
Śledź nas na Facebooku
UNIWERSALNA, sonda Lambda bez wtyczki, na 4 przewody, wtyczka do samodzielnego wykonania lub przełożenia ze starej sondy, do modeli po 1998r
Citroen C5 I 1,8-16v, Peugeot 407 1,8/1,8-16v, sonda diagnostyczna Lambda, 4-przewody/1836mm,
Citroen XSARA PICASSO 1,8-16v, sonda Lambda, diagnostyczna, pomiarowa, 4 przewody - 1486mm,
Citroen EVASION 1,8/2,0, JUMPER 2,0, JUMPY 1,6, XANTIA 2,0-16v, XM 2,0-16v/2,0TURBO, Peugeot 605 2,0Turbo, 806 1,8/2,0, BOXER 2,0, EXPERT 1,6, sonda regulacyjna Lambda, 4 przewody 1480mm,
sonda Lambda Citroen C5 2,0-16v 140KM, Peugeot 406 2,0-16v HPi 140KM, sonda diagnostyczna Lambda, pomiarowa, 4 przewody, 1236mm,
SAXO,XSARA, BERLINGO, P106, 1,0-1,6 TU wtrysk wielopunktowy, sonda Lambda 4-przewody/370mm/1-wtyczka, zastąpiona przez nowy numer NGK OZA739-EE18
Citroen Berlingo 1,1i/1,4i, SAXO 1,0/1,1/1,4/1,6, ZX 1,4i, Peugeot 106, 106 II, 306 1,1/1,6 1995-1997, 406 1,6, Partner 1,1, sonda Lambda, sonda regulacyjna 4 przewody 375mm,
SAXO,XSARA, BERLINGO, P106, 306, 406 1,0-1,6 TU, wtrysk wielopunktowy, norma CEE93, CEE96, sonda Lambda, 4-przewody/380/1-wtyczka, sonda regulacyjna,
Części do samochodów francuskich
Citroen C2 1,1/1,4, C3 1,1/1,4 C3 Pluriel 1,4, półoś napędowa lewa,...
filtr powietrza Renault Clio/ Clio II/ Renault Kangoo/ Twingo/ Twingo II...
pistolet wtryskowy Bosch, KCA30SD2/4,...