Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
końcówka kierownicza RENAULT MASTER I do 1998, nowy zamiennik - niemiecki FEBI, strona lewa lub prawa, gwint wew. M16x1,5 / gwint zew. M12x1,5 / stożek 16mm
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998, lewa - gwint M16x1,5, niemiecki zamiennik Febi,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998, prawa - gwint M16x1,5, niemiecki zamiennik Febi,
końcówka kierownicza RENAULT CLIO I od 08.1994/ KANGOO I do 01.1999/ MEGANE I do 02.1999/ MEGANE SCENIC do 02.1999 strona lewa, ze śrubą kontrującą, nowa w zamienniku - niemiecki producent Febi jakość potwierdzona,
końcówka kierownicza RENAULT CLIO I od 08.1994/ KANGOO I do 01.1999/ MEGANE I do 02.1999/ MEGANE SCENIC do 02.1999 strona prawa, ze śrubą kontrującą, nowa w zamienniku - niemiecki producent Febi jakość potwierdzona,
końcówka kierownicza CLIO II 12.1999- TRW/ KANGOO I/ RENAULT MEGANE I 1999-/ MODUS/ SCENIC 99- SMI + TRW/ RENAULT THALIA I/ THALIA II/ TWINGO I 1999- / TWINGO II/ WIND, strona lewa - nowa w zamienniku - niemiecki FEBI
Renault Megane III od 11.2008r końcówka do układu kierowniczego, strona lewa, zamiennik niemiecki Febi,
Renault Megane III od 11.2008r/Renault Fluence/ Scenic III końcówka do układu kierowniczego, strona prawa, zamiennik niemiecki FEBI,
Części do samochodów francuskich
pompa paliwa DIESEL wstępna - ręczna ściskana, prosta
pistolet wtryskowy Bosch, KCA30SD2/4,...