Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - drążek kierowniczy, element przekładni wkręcany do listwy, a z drugiej strony dokręcana jest do niego tzw końcówka kierownicza. Obie te części mają przeguby kuliste, które zużywają się i powstają luzy, dokuczające nieprzyjemnymi stukami dochodzącymi spod samochodu, oraz nadmiernym luzem na kierownicy.
drążek kierowniczy Peugeot 405 wszystkie modele - nowy w zamienniku - hiszpański RTS,
drążek kierowniczy Peugeot 405 wszystkie modele - nowy w zamienniku - Prottego Palladium,
drążek kierowniczy Peugeot 406 średnica 20mm, gwint M16x1.5, dla pojazdów z aktywnym układem kierowniczym, nowy w zamienniku - niemiecki FEBI,
drążek kierowniczy Peugeot 406 średnica 20mm, gwint M16x1.5, dla pojazdów z aktywnym układem kierowniczym, nowy w zamienniku - francuski SASIC pewna sprawdzona jakość,
drążek kierowniczy Peugeot 406 średnica 20mm, gwint M16x1.5, dla pojazdów z aktywnym układem kierowniczym, nowy w zamienniku - hiszpański RTS,
drążek kierowniczy P406 L 303mm, dla przekładni z siłownikiem wbudowanym wewnątrz obudowy przekadni - nowy w zamienniku Prottego palladium,
drążek kierowniczy Citroen XANTIA TURBO/ Peugeot 406 przekładnia z siłownikiem zewnętrznym, nowy w zamienniku - niemiecki TRW jakość oryginału,
drążek kierowniczy Citroen XANTIA TURBO/ Peugeot 406 przekładnia z siłownikiem zewnętrznym, nowy w zamienniku - hiszpański TALOSA,