Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
koło pasowe napędu paska alternatora na wał korbowy zazwyczaj wykonane z tłumikiem drgań (dwumasowo) aby drgania osiowe wału korbowego nie przenosiły się na rolki i osprzęt silnika
koło pasowe na wał korbowy Citroen C5, Peugeot 406, P407, P605 II, P607, P807, Renault LAGUNA II, SAFRANE II z silnikiem 3.0-V6 do napędu paska pomocniczego alternatora 6PK, oryginał z sieci Renault
koło paska alternatora na wał Citroen C5, C6, C8, XANTIA, XM, Peugeot 406, P407, P605 II, P607, P807, Renault LAGUNA z silnikami 3.0-V6 - nowe w zamienniku - włoski Impergom,
koło paska alternatora na wał Citroen C5, C6, C8, XANTIA, XM, Peugeot 406, P407, P605 II, P607, P807, Renault Espace III/ LAGUNA z silnikami 3.0-V6 - nowe w zamienniku - hiszpański 3RG,
koło paska alternatora na wał CITROEN C5, C6, C8, XANTIA, XM, koło paska alternatora na wał PEUGEOT 406, 407, 605 II, 607, 807, koło pasowe na wał Renault Laguna 3.0-V6 L7X 190KM/ Laguna II 3.0-V6 207KM,
koło pasowe wału korbowego Citroen/ Peugeot 1.9 Diesel DW8/ 2.0HDi DW10TED/2.2 HDi DW12TED4 do napędu paska wieloklinowego, nowe w zamienniku - niemiecki producent FEBI jakość sprawdzona,
koło pasowe paska osprzętu na wał korbowy Citroen/ Peugeot 1.9D DW8/ 2.0HDi DW10 o średnicy 162mm pod pasek wieloklinowy 6PK, nowe w zamienniku
koło pasowe paska osprzętu na wał korbowy Citroen/ Peugeot 1.9D DW8/ 2.0HDi DW10 o średnicy 162mm pod pasek wieloklinowy 6PK, nowe w zamienniku - turecki Kentpar
koło pasowe paska osprzętu na wał korbowy Citroen/ Peugeot 1.9D DW8/ 2.0HDi DW10 o średnicy 162mm pod pasek wieloklinowy 6PK, nowe w zamienniku - hiszpański Metalcaucho