Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Rozrząd silnika - koła pasowe, chodzi o koła montowane na wale korbowym lub wałkach rozrządu, pracujące w rozrządzie. Dostępne raczej tylko w oryginale.
Citroen BERLINGO, C4, C4 PICASSO, C5, C5 II, C5 X7, C8, JUMPY, JUMPY III, JUMPER II, XSARA II, XSARA PICASSO, 2,0HDi, 2,0HDi-16vPeugeot 206, 306 II, 307, 308, 406 II, 407, 508, 607, 807, BOXER II, EXPERT, EXPERT 3, PARTNER, koło pasowe rozrządu na wałek
Citroen BERLINGO, C4, C4 PICASSO, C5, C5 II, C5 X7, C8, JUMPY, JUMPY III, JUMPER II, XSARA II, XSARA PICASSO, 2,0HDi, 2,0HDi-16vPeugeot 206, 306 II, 307, 308, 406 II, 407, 508, 607, 807, BOXER II, EXPERT, EXPERT 3, PARTNER, koło pasowe rozrządu na wałek
koło pasowe rozrządu na wałek ssący w silnikach 2.2-16v EW12J4,
koło wałka rozrządu Citroen 2.5D CRD 44z używane,
koniec produkcji, C25/PJ5 2,5D 01.10.1983-/2,5TDpodstawa montowana na wałku rozrządu z wieloklionem
koło wałka rozrządu Citroen/ Peugeot 1,1-1.4 38-zębów - nowy oryginał z sieci Peugeot,
koło wałka rozrządu Citroen/ Peugeot 1,1-1.4 38-zębów - nowy oryginał Peugeot,
koło wałka rozrządu Citroen/ Peugeot 1,1-1.4 38-zębów - nowy zamiennik Prottego Palladium,