Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza Citroen JUMPY/ Fiat SCUDO/ Peugeot EXPERT/ Citroen EVASION/ Peugeot 806, gwint M14x1.5, stożek 14mm, strona lewa lub prawa - nowa w zamienniku - hiszpański Talosa
końcówka kierownicza CITROEN C8, JUMPY, końcówka kierownicza PEUGEOT 807, EXPERT, od OPR10549, końcówka kierownicza FIAT ULYSSE 2002- nowy zamiennik niemiecki TRW jakość oryginału,
końcówka kierownicza CITROEN C8, JUMPY, końcówka kierownicza PEUGEOT 807, EXPERT, od OPR10549, końcówka kierownicza FIAT ULYSSE 2002-, nowa w zamienniku - belgijski SIDEM,
końcówka kierownicza CITROEN C8, JUMPY, końcówka kierownicza PEUGEOT 807, EXPERT, od OPR10549, końcówka kierownicza FIAT ULYSSE 2002- nowa w zamienniku - Prottego Palladium,
końcówka kierownicza Citroen NEMO, Peugeot BIPPER, Fiat FIORINO, strona lewa - niemiecki TRW producent na pierwszy montaż,
końcówka kierownicza Citroen NEMO/ Peugeot BIPPER/ Fiat FIORINO, strona lewa - nowa w zamienniku - niemiecki Febi,
końcówka kierownicza Citroen NEMO, Peugeot BIPPER, Fiat FIORINO, strona prawa, niemiecki TRW jakość oryginału,
końcówka kierownicza Citroen NEMO, Peugeot BIPPER, Fiat FIORINO, strona prawa - niemiecki zamiennik Febi,