Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza CITROEN C4 PICASSO/ C4 GRAND PICASSO, strona lewa, gwint wewnętrzny [mm]: M16 x 1,5, nowa w zamienniku -
końcówka kierownicza CITROEN C4 PICASSO/ C4 GRAND PICASSO, strona prawa, gwint wewnętrzny [mm]: M16 x 1,5, nowa w zamienniku - hiszpański RTS,
końcówka kierownicza CITROEN C4 PICASSO/ C4 GRAND PICASSO, strona prawa, gwint wewnętrzny [mm]: M16 x 1,5, nowa w zamienniku - brand Prottego Palladium,
końcówka kierownicza CITROEN C4 PICASSO/ C4 GRAND PICASSO, strona prawa, gwint wewnętrzny [mm]: M16 x 1,5, nowa w zamienniku - brand
końcówka kierownicza CITROEN C4 PICASSO/ C4 GRAND PICASSO, strona prawa, gwint wewnętrzny [mm]: M16 x 1,5, nowa w zamienniku - brand
końcówka kierownicza CITROEN C4 PICASSO/ C4 GRAND PICASSO, strona prawa, gwint wewnętrzny [mm]: M16 x 1,5, nowa w zamienniku - brand
końcówka kierownicza CITROEN AX, SAXO, XANTIA, XM, końcówka kierownicza PEUGEOT 106, 305, końcówka kierownicza CITROEN C4 prawa, końcówka kierownicza PEUGEOT 206, 307 prawa niemiecki producent TRW,
końcówka kierownicza CITROEN AX, końcówka kierownicza XANTIA, XM, końcówka kierownicza PEUGEOT 106/206/605, francuski zamiennik Sasic,