Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
dmumasowe koło zamachowe, to dodatkowe sprzęgło w nowoczesnych silnikach wysokoprężnych, uszkodzenie polega na zużyciu się wewnętrznych elementów tłumiących drgania poosiowe silnika, lub zużycie sprężyn oporowych, co w efekcie daje głośną pracę sprzęgła
koło zamachowe dwumasowe sprzęgła CITROEN C4, koło zamachowe dwumasowe sprzęgła PEUGEOT 307, francuski producent Valeo,
koło zamachowe dwumasowe sprzęgła CITROEN C5, C8, EVASION, JUMPY, koło zamachowe dwumasowe sprzęgła PEUGEOT 406, 607, 806, 807, EXPERT, do OPR10647 niemiecki LUK,
koło zamachowe dwumasowe sprzęgła CITROEN C5, C8, EVASION, JUMPY I&II, do OPR10647koło zamachowe dwumasowe sprzęgła PEUGEOT 406, 607, 806, 807, EXPERT do OPR10647, oryginał PSA
wycofane, zastąpione przez 0532L0, koło dwumasowe Citroen 2,0HDi 110KM -|
koło zamachowe dwumasowe sprzęgła CITROEN C5, C8, EVASION, JUMPY, koło zamachowe dwumasowe sprzęgła PEUGEOT 406, 607, 806, 807, EXPERT, do OPR10647 oryginał PSA
koło zamachowe dwumasowe sprzęgła CITROEN C8, JUMPY I/II, koło zamachowe dwumasowe sprzęgła PEUGEOT 807, EXPERT 1&2 2,0HDi, niemiecki LUK,
koło zamachowe dwumasowe sprzęgła CITROEN C8, JUMPY I/II, koło zamachowe dwumasowe sprzęgła PEUGEOT 807, EXPERT 1&2 2,0HDi, od OPR10648 oryginał PSA,
koło zamachowe dwumasowe sprzęgła CITROEN C4, C5 II, C8 2,0HDi 135 do opr 11109, niemiecki LUK, koło zamachowe dwumasowe sprzęgła PEUGEOT 307 I, 307 II, 407, 607 II, 807 2,0HDi -NR11109