Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Rozrząd łańcuchowy, czyli łańcuch, napinacze, ślizgi, koła zębate, osłony itd. Te rozrządy wytrzymują o wiele dłużej od paskowych ale też podlegają wymianie. W naszej ofercie nowe zestawy lub elementy luzem.
ślizg łańcucha rozrządu górny - przedni do silników Citroen/ Peugeot 1.4-16v/ 1.6-16v VTi typ EP6C, nowy oryginał Peugeot, prowadnica łańcucha po stronie wałka z zaworami wydechowymi,
ślizg łańcucha rozrządu górny - przedni do silników Citroen/ Peugeot 1.4-16v/ 1.6-16v VTi typ EP6C, nowy oryginał produkcji dla PSA, prowadnica łańcucha po stronie wałka z zaworami wydechowymi,
ślizg łańcucha rozrządu górny - tylny do silników Citroen/ Peugeot 1.4-16v/ 1.6-16v VTi typ EP6C, nowy oryginał Peugeot, prowadnica łańcucha po stronie wałka z zaworami ssącymi,
ślizg łańcucha rozrządu górny - tylny do silników Citroen/ Peugeot 1.4-16v/ 1.6-16v VTi typ EP6C, nowy oryginał produkcji dla PSA, prowadnica łańcucha po stronie wałka z zaworami ssącymi,
Citroen C4, C4 PICASSO, C5 II, C5 X7, C8, DS4, DS5, JUMPY III, Peugeot 307, 308, 3008, 406 II, 407, 508, 5008, 607, 807, EXPERT 3, ślizg (prowadnica) łańcucha rozrządu (międzywałkowego) silniki PSA 2,0HDi-16v, 2,2HDi-16v,
sworzeń ślizgu bocznego łańcucha rozrządu do silników Citroen/ Peugeot 1.4-16v/ 1.6-16v VTi typ EP6C, nowy oryginał produkcji dla PSA, sworzeń do montażu ślizgu bocznego z gwintem M14
sworzeń ślizgu bocznego łańcucha rozrządu do silników Citroen/ Peugeot 1.4-16v/ 1.6-16v VTi typ EP6C, nowy oryginał produkcji dla PSA, sworzeń do montażu ślizgów bocznych z gwintem M8
rozrząd łańcuchowy do silników Citroen/ Peugeot 1.4-16v/ 1.6-16v VTi typ EP6C, nowy zestaw produkcji FAI o sprawdzonej jakości,