Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Osłona przegubu napędowego, półosie mają na obu końcach po jednym przegubie, które muszą być smarowane, a żeby smar był na swoim miejscu przegub musi być osłonięty (jego otwarta część). Osłony są dostępne w wykonaniu z gumy lub z tworzywa sztucznego. W naszej ofercie osłony luzem lub zestawy ze smarem i opaskami montażowymi. Osłony do starszych modeli samochodów najlepiej dobierać wg wymiarów zmierzonych z przegubu i rury półosi. Należy przy tym zwracać również uwagę na wykonanie przegubu w miejscu styku z osłoną, może być ono gładkie lub rowkowane i wtedy odpowiednio osłona musi być gładka lub z karbem do połączenia z przegubem.
W naszej ofercie oprócz osłon dedykowanych do konkretnych modeli samochodów mamy również osłony przegubu uniwersalne do wciągania przez przegub za pomocą specjalnej tuby (osłony mocno naciągliwe) produkcji GKN - LOBRO, dobierane tylko wg rozmiaru.
Podstawowi producenci osłon w naszej ofercie: SASIC, GKN, IMPERGOM, PROTTEGO PALLADIUM, HART, oraz OE PSA i RENAULT:
CLIO, CLIO II, KANGOO, MEGANE I, RAPID, TWINGO, osłona przegubu wewnętrznego, półoś prawa
CLIO, CLIO II, KANGOO, MEGANE I, RAPID, TWINGO, osłona przegubu wewnętrznego, półoś prawa
osłona przegubu napędowego Dacia DUSTER/ LOGAN/ SANDERO/ Renault CLIO III/ MODUS/ TWINGO II, na przegub od strony koła - termoplastyczna w zestawie ze smarem i opaskami, francuski SASIC jakość oryginału,
ESPACE III 2,2dT-12v, LAGUNA 2,2D/dT/3,0, osłona przegubu wewnętrznego od strony skrzyni biegów, komplet ze smarem i cybantami
ESPACE III 2,2dT-12v, LAGUNA 2,2D/dT/3,0, osłona przegubu wewnętrznego od strony skrzyni biegów, komplet ze smarem i cybantami
osłona przegubu od strony skrzyni biegów Renault CLIO II, LAGUNA I, MEGANE I, TWINGO, osłona luzem
CLIO II, ESPACE III, KANGOO, LAGUNA, MEGANE, SCENIC, TWINGO, osłona przegubu wewnętrznego, pod przegub tripodalny (trójłożyskowy),
CLIO II, ESPACE III, KANGOO, LAGUNA, MEGANE, SCENIC, TWINGO, osłona przegubu wewnętrznego, pod przegub tripodalny (trójłożyskowy) prawej półosi,