Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Śledź nas na Facebooku
Pasek rozrządu, integralna część rozrządu silnika, można wymienić sam pasek w sytuacji kiedy z przebiegu pojazdu w kilometrach nie wynika konieczność wymiany rozrządu ale minęło 5 lat od poprzedniej wymiany (lub od nowości). Guma "parcieje" bez względu na przebieg pojazdu a 5 lat to taki graniczny okres po którym należy pamiętać o wymianie takich podzespołów jak paski. W naszej ofercie mamy tylko paski jakości oryginału od sprawdzonych producentów.
pasek zębaty napędu wakumpompy Renault Laguna I 2.2 Diesel o wymiarach 107x18mm, produkcja Dayco - jakość OE,
pasek zębaty napędu wakumpompy Renault Laguna I 2.2 Diesel o wymiarach 107x18mm, produkcja Gates - oryginał dla Renault,
pasek rozrządu Renault 2.4/ 2.5 włoski silnik typu Sofim, o wymiarach 152x30mm stosowane w Renault MASTER I/ TRAFIC I, oryginał produkcji Gates,
pasek rozrządu Renault 2.4/ 2.5 włoski silnik typu Sofim, o wymiarach 152x30mm stosowane w Renault MASTER I/ TRAFIC I, oryginał produkcji FEDERAL MOGUL - TRW,
pasek rozrządu Renault 2.4/ 2.5 włoski silnik typu Sofim, o wymiarach 152x30mm stosowane w Renault MASTER I/ TRAFIC I, oryginał produkcji Hutchinson,
pasek rozrządu Citroen Jumper 2.8HDi/ Peugeot Boxer 2.8HDi/ Renault Master I 2.5D/ Master II 2.5D/ Trafic I 2.5D o wymiarach 152x30mm, oryginał dla Renault produkcji Gates,
pasek rozrządu Renault Master I 2.5 Diesel Turbo o wymiarach 153x30mm, oryginał produlcji Gates,
pasek zębaty rozrządu Renault Safrane I 2.5dT o wymiarach 95x19mm, oryginał produkcji Gates