Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Ostatnio przeglądane
pompka spryskiwacza szyby CITROEN...
przewód nagrzewnicy P206 1,4HDi...
Citroen, Peugeot, śruba M6x1,00 z...
Śledź nas na Facebooku

Pasek rozrządu, integralna część rozrządu silnika, można wymienić sam pasek w sytuacji kiedy z przebiegu pojazdu w kilometrach nie wynika konieczność wymiany rozrządu ale minęło 5 lat od poprzedniej wymiany (lub od nowości). Guma "parcieje" bez względu na przebieg pojazdu a 5 lat to taki graniczny okres po którym należy pamiętać o wymianie takich podzespołów jak paski. W naszej ofercie mamy tylko paski jakości oryginału od sprawdzonych producentów.
pasek zębaty napędu wakumpompy Renault Laguna I 2.2 Diesel o wymiarach 107x18mm, produkcja Dayco - jakość OE,
pasek zębaty napędu wakumpompy Renault Laguna I 2.2 Diesel o wymiarach 107x18mm, produkcja Gates - oryginał dla Renault,
pasek rozrządu Renault 2.4/ 2.5 włoski silnik typu Sofim, o wymiarach 152x30mm stosowane w Renault MASTER I/ TRAFIC I, oryginał produkcji Gates,
pasek rozrządu Renault 2.4/ 2.5 włoski silnik typu Sofim, o wymiarach 152x30mm stosowane w Renault MASTER I/ TRAFIC I, oryginał produkcji FEDERAL MOGUL - TRW,
pasek rozrządu Renault 2.4/ 2.5 włoski silnik typu Sofim, o wymiarach 152x30mm stosowane w Renault MASTER I/ TRAFIC I, oryginał produkcji Hutchinson,
pasek rozrządu Citroen Jumper 2.8HDi/ Peugeot Boxer 2.8HDi/ Renault Master I 2.5D/ Master II 2.5D/ Trafic I 2.5D o wymiarach 152x30mm, oryginał dla Renault produkcji Gates,
pasek rozrządu Renault Master I 2.5 Diesel Turbo o wymiarach 153x30mm, oryginał produlcji Gates,
pasek zębaty rozrządu Renault Safrane I 2.5dT o wymiarach 95x19mm, oryginał produkcji Gates