Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Doładowanie - przewody olejowe do turbosprężarki. Każda turbina musi być smarowana olejem, więc olej jest podawany do sprężarki przewodem zasilającym (ciśnieniowym) sztywnym lub elastycznym, oraz odprowadzany z turbiny przewodem powrotnym. Takie przewody proponujemy nowe lub używane, zwykle oryginalne, bo zamienników raczej nie ma na rynku.
przewód powrotny oleju z turbosprężarki Citroen JUMPER/ Peugeot BOXER/ Fiat DUCATO 2.2HDi typu Puma, nowy oryginał PSA,
CITROEN NEMO, C1, C2, C3,PEUGEOT BIPPER, 1007, 107, 206, 207, 307,przewód olejowy zasilający turbosprężarkę nowy oryginał Peugeot,
CITROEN NEMO, C1, C2, C3,PEUGEOT BIPPER, 1007, 107, 206, 207, 307,przewód olejowy zasilający turbosprężarkę oryginał Peugeot,
przewód olejowy zasilający turbosprężarkę - nowy zamiennik,CITROEN NEMO, C1, C2, C3,PEUGEOT BIPPER, 1007, 107, 206, 207, 307,
przewód zasilający olejem do turbosprężarki w silnikach 1.6-16v TURBO EP6CDT, Citroen/ Peugeot, nowy oryginał Peugeot,
przewód zwrotny oleju od turbosprężarki do chłodnicy oleju w silnikach 1.6-16v TURBO EP6CDT, Citroen/ Peugeot, nowy oryginał Peugeot nr V861706980,
CITROEN C3, C3 PICASSO, C4, BERLINGO II, JUMPY III, XSARA PICASSOPEUGEOT 207, 307, 308, EXPERT 3, PARTNER II, przewód olejowy smarujący turbinę, ciśnieniowy
CITROEN C3, C3 PICASSO, C4, BERLINGO II, JUMPY III, XSARA PICASSOPEUGEOT 207, 307, 308, EXPERT 3, PARTNER II, przewód olejowy smarujący turbinę, ciśnieniowy