Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza, to w układzie kierowniczym najistotniejsza część, która przenosząc ruch obrotowy z kolumny kierowniczej na ruch posuwisto zrotny na koła, powoduje, że możemy skręcać samochodem kręcąc kołem kierownicy. Jest więc w ciągłym użyciu i zużywa się. Może to być rozszczelnienie przekładni wspomaganej hydraulicznie, może to być powybijanie przegubów w drążkach lub końcówkach kierowniczych, może to być zużycie zębatek listwy i ślimaka z głowiczki, które trąc o siebie, zużywają się szybciej przy słabym smarowaniu.
SAXO, PEUGEOT 106 IIpołączenie z drążkami pośrednikiem aluminiowymprzekładnia kierownicza CITROEN, PEUGEOT
SAXO, 106przekładnia kierownicza CITROEN, PEUGEOT
SAXO, PEUGEOT 106 I/IIpołączenie z drążkami pośrednikiem aluminiowym, komplet z drążkamiprzekładnia kierownicza CITROEN, PEUGEOT
SAXO, Peugeot 106 I/IIprzekładnia kierownicza CITROEN, PEUGEOT
SAXOprzekładnia kierownicza CITROEN, PEUGEOT ze wspomaganiem hydraulicznym
przekładnia kierownicza RENAULT
TRAFIC do 2000r, przekładnia kierownicza bez wspomagania, dla pojazdów z napędem na przód
dla pojazdów z napędem na przódprzekładnia kierownicza RENAULT