Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Ostatnio przeglądane
tłumik końcowy RENAULT CLIO 1.1-C1E/...
Śledź nas na Facebooku
Tłumik w układzie wydechowym pojazdu to urządzenie, które wytłumia pracę silnika pozwalając jednocześnie na wyrzucenie spalin z układu. Stosowane są w każdym modelu samochodu. Układ wydechowy może mieć jeden lub więcej tłumików połączonych w jeden pełny układ. Wymieniać je trzeba z powodu zużycia po kilku latach eksploatacji lub po pojawieniu się nieszczelności (głośna praca, smród spalin odczuwany wewnątrz na postoju z włączonym silnikiem). W naszej ofercie są polskie tłumiki bardzo dobre, o wypróbowanej od lat jakości. W przypadku wątpliwości w doborze tłumika można skorzystać z katalogu producenta IZAWIT.
Uzupełnieniem do tych polskich tłumików może być belgijski produkt marki WALKER, zwykle sprowadzany pod zamówienie od klienta, oraz polskiej produkcji z Ostrowa POLMO.
pierwszy tłumik przed katalizatorem Citroen Jumper/ Peugeot Boxer 1.9TD/ 2.5 Diesel DJ5 od seria 15577563, dla normy oczyszczania spalin CEE95
tłumik końcowy Citroen Jumper 2,8HDi, Peugeot Boxer 2,8HDi do roku 06.2006 zestaw połączonych tłumików - polski zamiennik Izawit o sprawdzonej jakości - wykonany z blachy aluminiowanej
tłumik końcowy Citroen Jumper 1,9D, 2,0, 2,5D, 2,5TD, zestaw 2-ch tłumików, tłumik końcowy Peugeot Boxer 1,9D, 2,0, 2,5D, 2,5TD, zestaw 2-ch tłumików - polski zamiennik produkcji IZAWIT,
tłumik końcowy Citroen Jumper 2,5D DJ5, Peugeot Boxer 2,5D DJ5, do wersji z katalizatorem
montowany przed katalizatorem
pierwszy tłumik przed katalizatorem Citroen Jumper 2,5D DJ5 od seria 15577563, dla normy oczyszczania spalin CEE95
tłumik środkowy + końcowy Citroen Jumper, Peugeot Boxer 1,9D, 1,9TD, 2,0, 2,5D, 2,5TD, 2,5TDi
tłumik końcowy Citroen Jumpy 1,6/1,9Dtłumik końcowy Peugeot Expert 1,6/1,9Dtłumik końcowy Fiat scudo 1,6/1,9D,