Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
tarcza sprzęgła, czyli właściwy element sprzęgający poprzez wewnętrzny wieloklin osadzony na wałku sprzęgłowym skrzyni biegów a elementem ciernym okutym na tarczy i pociąganym przez koło zamachowe silnika.... zużyta tarcza zazwyczaj powoduje tzw ślizganie sprzęgła odczuwane jako opóźnione zbieranie się samochodu pomimo dodania gazu i zwiększania obrotów silnika
XM/605 2,0-TURBO -98 ME, EVASION/806 2,0-TURBO 07/96-01/98 ML, tarcza sprzęgła o średnicy 228mm, do zestawu 40203, nowa w zamienniku - włoski E.Sassone
C25, EVASION, JUMPER, XM, P605, 806, BOXER, J5, tarcza sprzęgła Citroen, Peugeot o średnicy 228mm, do wersji ze skrzynią biegów typu ME, ML5T,
Peugeot 305, tarcza sprzęgła do wersji z silnikiem i skrzynią biegów na wspólnym obiegu oleju, o średnicy 200mm, nowa w zamienniku włoskiej produkcji E.S.
tarcza sprzęgłowa PEUGEOT 505 1.8/ 2.0/ 2.2 dla typu skrzyni biegów: BA7/4, tarcza sprzęgła luzem - nowa w zamienniku - hiszpańska Cedregsa
tarcza sprzęgłowa o średnicy 235mm do Peugeot 505 2,3TD XD2S od 07.1981 do 07.1985, Peugeot 505 2,5TD XD3T do 12.1990,Typ skrzyni biegów: BA10/5, nowa w zamienniku - hiszpańska Cedregsatarcza sprzęgła luzem,tarcza sprzęgła
tarcza sprzęgła Renault - oryginał produkcji Valeo, R11 1,1/1,2/1,4, R19 1,4, R9 1,1/1,2/1,4, R5S 1,0/1,1/1,2/1,4, CLIO I, MEGANE I 1,4e, RAPID, TWINGO 1,2 C3G/D7F, tarcza sprzęgła
tarcza sprzęgłowa Renault 11 1,1/1,2/1,4, R19 1,4, R9 1,1/1,2/1,4, R5S 1,0/1,1/1,2/1,4, CLIO I, MEGANE I 1,4e, RAPID, TWINGO 1,2 C3G/D7F, tarcza sprzęgła nowa - niemiecki LUK jakość oryginału,
tarcza sprzęgła Renault - nowa w zamienniku produkcji MaPa, R11 1,1/1,2/1,4, R19 1,4, R9 1,1/1,2/1,4, R5S 1,0/1,1/1,2/1,4, CLIO I, MEGANE I 1,4e, RAPID, TWINGO 1,2 C3G/D7F, tarcza sprzęgła