Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Uszczelki silnika - pierścienie uszczelniajace typu simmering. Wszystkie kręcące się elementy, czyli wał korbowy wałki rozrządu, wałki pośrednie i pomocnicze muszą być uszczelnione pierścieniami typu simmering. W naszej ofercie znakomitej jakości Reinz, Corteco lub Glaser
LAGUNA 2,0-16v N7Q, SAFRANE 2,5-20v N7U, simmering na wał korbowy od strony sprzęgła - włoski zamiennik CORTECO - jakość oryginału,
uszczelniacz silnika od strony sprzęgła, typu simmering - OE Peugeot, Citroen C5, C8, Xantia, XM 3,0-V6, JUMPER 2,5D/TDPeugeot Boxer 2,5D/TD, 406, 605, 607, 807 3,0-V6
uszczelniacz silnika od strony sprzęgła o wymiarach 98x120x7mm, typu simmering - nowy oryginał z sieci PSA, stosowany w Citroen C5, C8, Xantia, XM 3,0-V6, JUMPER 2,5D/TD, Peugeot Boxer 2,5D/TD, 406, 605, 607, 807 3,0-V6
Citroen C5, C8, Xantia, XM 3,0-V6, JUMPER 2,5D/TDPeugeot Boxer 2,5D/TD, 406, 605, 607, 807 3,0-V6uszczelniacz silnika od strony sprzęgła, typu simmering - zamiennik hiszpańskiej produkcji Ajusa,
Citroen C5, C8, Xantia, XM 3,0-V6, JUMPER 2,5D/TDPeugeot Boxer 2,5D/TD, 406, 605, 607, 807 3,0-V6uszczelniacz silnika od strony sprzęgła, typu simmering - zamiennik hiszpański Glaser
uszczelniacz silnika od strony sprzęgła, typu simmering o wymiarach 98x120x7mm, stosowany w Citroen C5, C8, Xantia, XM 3,0-V6, JUMPER 2,5D/TD, Peugeot Boxer 2,5D/TD, 406, 605, 607, 807 3,0-V6, niemiecki Reinz - jakość oryginału,
uszczelniacz silnika od strony sprzęgła 98x120x7, typu simmering do silników Citroen C5, C8, Xantia, XM 3,0-V6, JUMPER 2,5D/TD, Peugeot Boxer 2,5D/TD, 406, 605, 607, 807 3,0-V6 włoski zamiennik CORTECO - jakość OE,
uszczelniacz silnika z obudową na wał od strony sprzęgła Renault 2.0dCi, niemiecki Reinz, Renault ESPACE IV/ LAGUNA II/ LAGUNA III, MEGANE II, SCENIC II, GRAND SCENIC, TRAFIC II, VEL SATIS