Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Zwrotnica - element zawieszenia, do którego za pomocą piasty montowane jest koło pojazdu, oraz zapomocą których można skręcać samochodem. Zwrotnice używane (mamy też takie w sprzedaży) są zwykle kompletne z piastą i łożyskiem. Zwrotnice nowe, w zamienniku czy w oryginale zwykle są gołe bez piasty i bez łożyska.
zwrotnica RENAULT MASTER II do 12.2006r, prawy przód, bez piasty i bez łożyska, z otworem na sworzeń wahacza o średnicy 22mm
zwrotnica RENAULT MASTER II prawy przód 12/2006-, z otworem na sworzeń o średnicy 24mm - nowy oryginał z sieci Renault
zwrotnica RENAULT MASTER II prawy przód 12/2006-, z otworem na sworzeń o średnicy 24mm - nowa w zamienniku EXPERT LINE
zwrotnica RENAULT MASTER III od 2010r lewy przód, nowa w oryginale Renault,
zwrotnica RENAULT MASTER III od 2010r prawy przód, nowa w oryginale Renault,
zwrotnica Renault MEGANE II lewa przód +ABS, do sworznia 18mm - nowa w zamienniku Prottego Palladium, dostarczana bez piasty i bez łożyska
zwrotnica Renault MEGANE II prawa przód +ABS, do sworznia 18mm - nowa w zamienniku Prottego Palladium, dostarczana bez piasty i bez łożyska
MEGANE SCENIC -06/1998, MEGANE 2,0-16v (147KM) KABRIO, COUPE, HB -09/1998