Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Silnik - głowica - zawory silnika, ruch zaworów w głowicy decyduje o pobieraniu mieszanki i usuwaniu spalin z silnika, dlatego zawory dzielą się na zawory ssące i zawory wydechowe. W naszej ofercie zawory w zamiennikach, raczej w ciągłej sprzedaży do większości modeli francuskich silników.
Citroen C5, C8, Peugeot 406 II, 607, 807,zawór ssący silnika PSA 3,0-V6-24v ES9J4S 204KM, 207KM,35x6x108,4mm 45*/1-rowek
Citroen C5, C8, Peugeot 406 II, 607, 807,zawór wydechowy silnika PSA 3,0-V6-24v ES9J4S 204KM, 207KM,30,5x6/106,9mm 45*/1-rowek
zawór ssący silnika PSA 3,0-V6-24v ZPJ4 200KM, Citroen XM, Peugeot 605, 37x7x127,4mm 45*/3-rowki
zawór ssący silnika PSA 3,0-V6-24v ZPJ4 200KM, Citroen XM, Peugeot 605, 37x7x127,4mm 45*/3-rowki
zawór wydechowy silnika PSA 3,0-V6-24v ZPJ4 200KM, Citroen XM, Peugeot 605, 32x7x125mm 45*/1-rowek
zawór wydechowy silnika PSA 3,0-V6-24v ZPJ4 200KM, Citroen XM, Peugeot 605, 32x7x125mm 45*/1-rowek
Citroen CX 20/22, Peugeot 505 2,0/2,2, Renault 18, 21, 25, ESPACE I/II, FUEGO, MASTER I, SAFRANE I, TRAFIC I, zawór ssący silnika 2,0 J6R, 2,2 M22, 2,2 J7T, 2,8-V6 Z7W44x8x112mm 30*/1-rowek,
Citroen CX 20/22, Peugeot 505 2,0/2,2, Renault 18, 21, 25, ESPACE I/II, FUEGO, MASTER I, SAFRANE I, TRAFIC I, zawór ssący silnika 2,0 J6R, 2,2 M22, 2,2 J7T, 2,8-V6 Z7W44x8x112mm 30*/1-rowek,