Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przewody ciśnieniowe układu wspomagania kierownicy. Nie występują w zamiennikach. Proponujemy nowe oryginały (na zamówienie) lub używane.
metalowy - część chłodząca za chłodnicąprzewód wspomagania kierownicy CITROEN, PEUGEOT
gumowa złączka przy zbiorniku płynu wspomaganiaprzewód wspomagania kierownicy CITROEN, PEUGEOT
Citroen C5 II, przewód wspomagania kierownicy, powrotny, aluminiowo-gumowy - niskociśnieniowy, od przekładni kierowniczej do przewodu na pasie przednim, nowy oryginał Citroen-wycofany z produkcji
Citroen C5 II, przewód wspomagania kierownicy, powrotny, aluminiowo-gumowy, od zbiornika płynu LDS do przewodu stalowego od przekładni kierowniczej
Citroen C5 II, przewód wspomagania kierownicy, zasilający stalowo-gumowy, od pompy wspomagania do przekładni kierowniczej, nowy w oryginale Citroen,
Citroen JUMPER III/ Peugeot BOXER 3 do roku 20.01.2011, przewód wspomagania kierownicy, zasilający stalowo-gumowy, od pompy wspomagania do przekładni kierowniczej, nowy w oryginale Citroen,
JUMPER III, BOXER 3, 2,2HDi "PUMA" w rocznikach od 21.01.2011, przewód wspomagania kierownicy, ciśnieniowy - zasilający
Citroen Xsara II 1.9D DW8 przewód wspomagania kierownicy zasilający (metalowo/gumowy), wersja z montazem w głowicy przekładni na wcisk, nowy oryginał Citroen,