Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Pasek rozrządu, integralna część rozrządu silnika, można wymienić sam pasek w sytuacji kiedy z przebiegu pojazdu w kilometrach nie wynika konieczność wymiany rozrządu ale minęło 5 lat od poprzedniej wymiany (lub od nowości). Guma "parcieje" bez względu na przebieg pojazdu a 5 lat to taki graniczny okres po którym należy pamiętać o wymianie takich podzespołów jak paski. W naszej ofercie mamy tylko paski jakości oryginału od sprawdzonych producentów.
pasek rozrządu Citroen/ Peugeot 2.5D/TD o wymiarach 141x28mm, stosowany w Citroen JUMPER/ XM/ Peugeot 605/ BOXER, zamiennik Gates - jakość OE,
pasek rozrzadu do napędu wałka wyrównawczego Citroen XM 2.5TD/ Peugeot 605 2.5TD DK5ATE, obustronnie zębaty - oryginał produkcji Dayco,
pasek rozrządu Citroen Jumper/ Peugeot Boxer z silnikiem 2.5TDi o wymiarach 147x32mm, zamiennik Dayco - jakość oryginału,
pasek rozrządu Citroen C5 III/ C6/ Peugeot 407 COUPE/ Peugeot 607 z silnikiem 2.7HDi, zamiennik produkcji Dayco - jakość oryginału,
pasek rozrządu Citroen C5 III/ C6/ Peugeot 407 COUPE/ Peugeot 607 z silnikiem 2.7HDi, zamiennik produkcji Gates - jakość oryginału,
pasek zębaty napędu pompy wtryskowej Citroen C5 III/ C6/ Peugeot 407 COUPE/ Peugeot 607, zamiennik Dayco jakość OE,
pasek zębaty napędu pompy wtryskowej Citroen C5 III/ C6/ Peugeot 407 COUPE/ Peugeot 607, zamiennik Gates jakość OE,
pasek rozrządu Citroen/ Peugeot / Renault 3.0-V6 o wymiarach 259x32mm, C5, C8, XANTIA, XM, P406, 407, 605, 607, 807, zamiennik Dayco - jakość OE,