Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Pasek rozrządu, integralna część rozrządu silnika, można wymienić sam pasek w sytuacji kiedy z przebiegu pojazdu w kilometrach nie wynika konieczność wymiany rozrządu ale minęło 5 lat od poprzedniej wymiany (lub od nowości). Guma "parcieje" bez względu na przebieg pojazdu a 5 lat to taki graniczny okres po którym należy pamiętać o wymianie takich podzespołów jak paski. W naszej ofercie mamy tylko paski jakości oryginału od sprawdzonych producentów.
pasek rozrządu Citroen/ Peugeot / Renault 3.0-V6 o wymiarach 259x32mm, stosowany w Citroen C5, C8, XANTIA, XM, Peugeot 406, 407, 605, 607, 807, Renault Avantime/ Clio II/ Espace III/ Laguna II/ Safrane II, oryginał Gates,
pasek rozrządu Renault 2.2D/ 2.2dT o wymiarach 163x1" stosowany w Renault ESPACE III/ LAGUNA I/ SAFRANE II, oryginał produkcji Gates,
pasek rozrządu Citroen Jumper 2.8HDi/ Peugeot Boxer 2.8HDi/ Renault Master I 2.5D/ Master II 2.5D/ Trafic I 2.5D o wymiarach 152x30mm, oryginał dla Renault produkcji Hutchinson,
pasek rozrządu Citroen Jumper 2.8D/ Peugeot Boxer 2.8D/ Renault Master I 2.5D/TD o wymiarach 153x30mm, oryginał produkcji Gates, pasek wzmocniony
pasek rozrządu Citroen Jumper 2.8D/ Peugeot Boxer 2.8D/ Renault Master I 2.5D/TD o wymiarach 153x30mm, oryginał produkcji Hutchinson,
pasek rozrządu Renault Master II 2.8dTI 114KM o wymiarach 154x30mm, stosowany w Fiat Ducato 2.8TDI 122KM, nowy Gates - jakość OE,
pasek rozrządu Peugeot 505/ Renault 20 2.2 o wymiarach 118x3/4", oryginał produkcji FEDERAL MOGUL - TRW,
pasek rozrządu Peugeot 505/ Renault 20 2.2 o wymiarach 118x3/4", zamiennik produkcji Quinton Hazell,