Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Pasek rozrządu, integralna część rozrządu silnika, można wymienić sam pasek w sytuacji kiedy z przebiegu pojazdu w kilometrach nie wynika konieczność wymiany rozrządu ale minęło 5 lat od poprzedniej wymiany (lub od nowości). Guma "parcieje" bez względu na przebieg pojazdu a 5 lat to taki graniczny okres po którym należy pamiętać o wymianie takich podzespołów jak paski. W naszej ofercie mamy tylko paski jakości oryginału od sprawdzonych producentów.
pasek rozrządu Citroen BERLINGO, C2, C3, C4, XSARA, pasek rozrządu Peugeot 206, 307, PARTNER 1,6-16v TU5JP4
Citroen BERLINGO III, C3 II, DS3 1,6HFi 110KM 2009- pasek rozrządu Peugeot 207, 3008, 308, 1,6HDi 92KM/112KM 2007- pasek rozrządu
Citroen BERLINGO III, C3 II, DS3 1,6HFi 110KM 2009- pasek rozrządu Peugeot 207, 3008, 308, 1,6HDi 92KM/112KM 2007- pasek rozrządu, niemiecki Bosch,
pasek rozrządu Citroen, Peugeot 1.6HDi C4, C5, PICASSO, P206, 307, P407, oryginał produkcji Dayco- dostarczany pod nowym numerem 941117,
pasek rozrządu Citroen, Peugeot 1.6HDi C4, C5, PICASSO, P206, 307, P407, oryginał produkcji Dayco,
pasek rozrządu Citroen BERLINGO II, C2, C3, C4, C4 PICASSO, C5, XSARA PICASSO, JUMPY III, 1,6HDi, pasek rozrządu Peugeot 1007, 206, 207, 307, 308, 3008, 407, EXPERT 3, PARTNER II/III 1,6HDi
pasek rozrządu Citroen/ Peugeot 1.8-16v XU7JP4/ 2.0-16v XU10J4 o wymiarach 136x1", stosowany w Citroen EVASION/ XANTIA/ XM/ XSARA/ ZX, Peugeot 306/ 406/ 605/ 806, zamiennik Gates jakość OE,
pasek zębaty rozrządu Citroen/ Peugeot 1.8-16v EW7/ 2.0-16v EW10 153 zęby, niemiecki zamiennik BOSCH,